Dag mensen
Jammer genoeg heeft mijn moederbord (Gigabyte GA-EX58-UD5) het begeven
Ik heb er een jaar plezier van gehad maar ik heb er 2 jaar garantie opzitten
Dus ik heb hem netjes er uit schroeft en alles ingepakt wat in de doos hoort
Ik kreeg een bevestiging dat ik het moederbord kon opsturen en deze heb ik met alles wat er in hoort verzonden als rma
Maar toen kreeg ik de volgende mail binnen van azerty
Beste heer Beekhuizen,
Wij hebben uw moederbord ontvangen echter kunnen wij deze niet in behandeling nemen.
De reden dat wij uw moederbord niet retour kunnen nemen zullen wij hieronder kort toelichten:
U heeft er voor gekozen om het systeem zelf te bouwen, dit kan uiteraard. Wij versturen normaal altijd een mail naar de klanten waarin wij assemblage aanbieden en onze klanten wijzen op de risico’s van zelf monteren. We geven met klem aan dat met name het monteren van de processor op het moederbord risico's met zich meebrengt m.b.t. kromme pinnetjes en het verlies van garantie. Wanneer wij namelijk een moederbord met een of meerdere kromme pinnetjes retour sturen naar de fabrikant zullen zij het moederbord direct retour sturen omdat zij dit zien als gebruikersschade en reparatie dan helaas niet meer mogelijk is.
Graag horen wij naar welk adres wij uw moederbord retour kunnen sturen.
Wij vertrouwen er op u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Rma afdeling
Azerty
Tel:geen
Fax:****
Nou ik ben nu echt woest!
Ik heb helemaal niks aan het moederbord lopen beschadigen of ben er onvoorzichtig mee omgegaan
Ik weet niet hoe ze het verzinnen met ze kromme pinnetjes maar dit is ook niet als feit geconstateerd in de mail
Waarom mag ik hem dan opsturen als rma net of ik het moederbord niet mag gebruiken en hem 2jaar ongeopend in de kast moet liggen zonder te mogen gebruiken om garantie te hebben
Waar is de garantie dan goed voor dit klopt toch niet!
De status van de rma hebben ze gezet op gebruikschade
Wat een ellende met azerty ik heb al een eerder me moederbord opgestuurd toen ik hem net nieuw kreeg want ik kreeg een oncompleet moederbord opgestuurd (Er zat geen i/o moederbord plaatje in en de doos had allemaal deuken)
Dit is al het 2de akkafietje
Ik wordt gek daar gaat mijn mo van 350euro!
Iemand een idee wat ik kan doen of waar ik recht op heb?
Jammer genoeg heeft mijn moederbord (Gigabyte GA-EX58-UD5) het begeven
Ik heb er een jaar plezier van gehad maar ik heb er 2 jaar garantie opzitten
Dus ik heb hem netjes er uit schroeft en alles ingepakt wat in de doos hoort
Ik kreeg een bevestiging dat ik het moederbord kon opsturen en deze heb ik met alles wat er in hoort verzonden als rma
Maar toen kreeg ik de volgende mail binnen van azerty
Beste heer Beekhuizen,
Wij hebben uw moederbord ontvangen echter kunnen wij deze niet in behandeling nemen.
De reden dat wij uw moederbord niet retour kunnen nemen zullen wij hieronder kort toelichten:
U heeft er voor gekozen om het systeem zelf te bouwen, dit kan uiteraard. Wij versturen normaal altijd een mail naar de klanten waarin wij assemblage aanbieden en onze klanten wijzen op de risico’s van zelf monteren. We geven met klem aan dat met name het monteren van de processor op het moederbord risico's met zich meebrengt m.b.t. kromme pinnetjes en het verlies van garantie. Wanneer wij namelijk een moederbord met een of meerdere kromme pinnetjes retour sturen naar de fabrikant zullen zij het moederbord direct retour sturen omdat zij dit zien als gebruikersschade en reparatie dan helaas niet meer mogelijk is.
Graag horen wij naar welk adres wij uw moederbord retour kunnen sturen.
Wij vertrouwen er op u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Rma afdeling
Azerty
Tel:geen
Fax:****
Nou ik ben nu echt woest!
Ik heb helemaal niks aan het moederbord lopen beschadigen of ben er onvoorzichtig mee omgegaan
Ik weet niet hoe ze het verzinnen met ze kromme pinnetjes maar dit is ook niet als feit geconstateerd in de mail
Waarom mag ik hem dan opsturen als rma net of ik het moederbord niet mag gebruiken en hem 2jaar ongeopend in de kast moet liggen zonder te mogen gebruiken om garantie te hebben
Waar is de garantie dan goed voor dit klopt toch niet!
De status van de rma hebben ze gezet op gebruikschade
Wat een ellende met azerty ik heb al een eerder me moederbord opgestuurd toen ik hem net nieuw kreeg want ik kreeg een oncompleet moederbord opgestuurd (Er zat geen i/o moederbord plaatje in en de doos had allemaal deuken)
Dit is al het 2de akkafietje
Ik wordt gek daar gaat mijn mo van 350euro!
Iemand een idee wat ik kan doen of waar ik recht op heb?
[ Voor 3% gewijzigd door SmartDoDo op 05-01-2010 22:58 . Reden: Naam even verwijderd, die is niet relevant voor de discussie ]