Xtreamer - Windows 7 Netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 17:57
Hallo,

Vandaag heb ik de Xtreamer gekocht, een soort mini-mediaspeler voor aan je tv. Hierbij ook een wifi antenne gekocht zodat ik via het netwerk films e.d. moet kunnen afspelen. Instellen van het draadloze netwerk ging vrij eenvoudig. Hij heeft contact gemaakt en ik kon elders de naam van mijn laptop zien wat betekend dat hij iig contact heft gemaakt.

Soms zie ik in mijn netwerk overzicht mijn laptop staan (alhoewel dit niet altijd zo is en ik niet snap waarom dit is). Wanneer ik mijn laptopnaam wel zie en hier op klik blijken er echter geen bestanden te zijn om af te spelen. Dit is absoluut wel het geval.

FYI: mijn Xbox is ook aangesloten op dezelfde router en speelt probleemloos media af vanaf mijn laptop. De Xtreamer verschijnt in imjn Windows 7 netwerk scherm alleen niet als een multi media apparaat, maar als een andere computer. Wanneer deze als media apparaat zou verschijnen moet het denk ik niet zo moeilijk zijn.

Kan iemand me helpen dit probleem op te lossen? Als er meer info nodig is hoor k het ook graag.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor je laptop probleem: check je sharing settings
http://www.sevenforums.co...der-sharing-settings.html

je ziet je laptop enkel verschijnen in je netwerkoverzicht indien je laptop aanstaat en verbonden is met het netwerk...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 22:57 ]