Toon posts:

MacBook 13" unibody voor €650,-

Pagina: 1
Acties:
  • 539 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik kan op dit moment aan een MacBook unibody 13 inch krijgen voor €650,-. Het gaat om het instapmodel, dus met 2,0GHz, 2GB werkgeheugen en 160GB harde schijf. De MacBook zit nieuw in de doos.

Ik vroeg me af of dit een mooie prijs is. Kunnen jullie me hier advies over geven?

Alvast bedankt,

Wessel

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-02 23:32

_Eend_

🌻🇺🇦

Op T.net hebben we een hele mooie, overzichtelijke pricewatch: Apple MacBook 13" 2.13Ghz (Wit - medio 2009)

Nofi, maar het posten van dit topic was minstens 10x meer moeite dan een uitstapje naar de pricewatch..

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb het over de alu unibody versie. En die staat als ik me niet vergis niet meer in de pricewatch...

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-02 23:32

_Eend_

🌻🇺🇦

Als je nagaat dat mensen nog €799,- vragen voor een "zo goed als nieuwe" macbook met een kras op het scherm. 8)7 Dan is €650,- een leuke prijs voor een nieuwe macbook.

Maar ik ben geen Apple expert, door stom toeval val ik dit topic binnen..

[ Voor 26% gewijzigd door _Eend_ op 05-01-2010 21:05 . Reden: disclaimer added ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:54:
Maar ik heb het over de alu unibody versie. En die staat als ik me niet vergis niet meer in de pricewatch...
Je vergist je wel...

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan mag in dat geval dit topic op slot wegens overbodig. Toch bedankt voor reacties!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ok :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.