Hallo,
Ik heb sinds vorige week een nieuw huis, internet aansluiting moet ik nog regelen dus ben ik voorlopig aangewezen op Singleplayer games, ik ben z'n beetje uitgekeken op de games die ik op dit moment heb liggen voor de XBOX360, dus mijn vraag was, zijn er nog leuke(goede) RPG games voor de 360
Heb 4 Jaar lang
World of Warcraft gespeeld tot en met de release van Wrath of the Lichking (Offtank-Paladin geweest in Sunwell incl. Kil’jaeden)
Daarvoor Warcraft 3 / Silkroad Online, en nog enig ander (mmo)rpg ervaring,
Ik heb al naar een aantal titels gekeken, maar ik kom er echt niet uit
Fallout 3
Borderlands
Mass Effect 2
Dragon Age: Origin
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Ik zoek dus een RPG voor de Xbox360 die ik Singleplayer kan spelen, het beetje met het idee van World of Warcraft (Levelen, Beter Armor/Items/Wapens) die leuk is en bovendien er ook goed uitziet, kan iemand mij iets aanbevelen in dit rijtje of een andere titel noemen?
Ik heb sinds vorige week een nieuw huis, internet aansluiting moet ik nog regelen dus ben ik voorlopig aangewezen op Singleplayer games, ik ben z'n beetje uitgekeken op de games die ik op dit moment heb liggen voor de XBOX360, dus mijn vraag was, zijn er nog leuke(goede) RPG games voor de 360
Heb 4 Jaar lang
Daarvoor Warcraft 3 / Silkroad Online, en nog enig ander (mmo)rpg ervaring,
Ik heb al naar een aantal titels gekeken, maar ik kom er echt niet uit
Fallout 3
Borderlands
Mass Effect 2
Dragon Age: Origin
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Ik zoek dus een RPG voor de Xbox360 die ik Singleplayer kan spelen, het beetje met het idee van World of Warcraft (Levelen, Beter Armor/Items/Wapens) die leuk is en bovendien er ook goed uitziet, kan iemand mij iets aanbevelen in dit rijtje of een andere titel noemen?