Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Programma om ondertitels te downloaden

Pagina: 1
Acties:

• wannanoow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-02 11:16
Ikzelf vind het soms wel eens fijn om bepaalde series met engelse ondertiteling te bekijken. Daar ik het continu downloaden van ondertitels zat begon te worden heb ik een klein programmaatje geschreven om dit voor mij te doen en nu dacht ik laat ik dit eens delen...

De installatie is simpel: zet subdown.exe in de gewenste map en start het eenmaal als administrator.

Hierna zal er in het explorer context menu een nieuwe optie verschijnen genaamd "Download subtitle". Oftewel rechtermuisknop op een serie en binnen één klik wordt de ondertitel gedownload.

NB: Het werkt enkel voor tv series en is enkel getest onder vista.
NB2: Het is weinig getest en zal waarschijnlijk nog vol bugs zitten.

Executable en sources zijn te vinden op: http://code.google.com/p/subdown/

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:15
wannanoow schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:10:
Ikzelf vind het soms wel eens fijn om bepaalde series met engelse ondertiteling te bekijken. Daar ik het continu downloaden van ondertitels zat begon te worden heb ik een klein programmaatje geschreven om dit voor mij te doen en nu dacht ik laat ik dit eens delen...

NB: Het werkt enkel voor tv series en is enkel getest onder vista.
Ik heb het onder XP Pro SP3 gebruikt en daar werkt het ook d:)b.

Zoiets voor Nederlandse subs en als die niet beschikbaar zijn de Engelse downloaden zou helemaal top zijn :)