Toon posts:

LG32H5000 - Koptelefoon EN geluid door speakers.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie of het mogelijk is om een koptelefoon aan te sluiten op de 32lh5000 terwijl er ook geluid door de speakers komt. Mijn vader is zo onder de indruk van mijn nieuwe 32lh5000 dat hij er ook 1 wil kopen echter hij is gedeeltelijk doof. Hij kijkt dus tv en luistert via de koptelefoon terwijl mijn moeder gewoon via de speakers luistert. Dit gaat echter niet op de LG, als je de koptelefoon aansluit dan stoppen de speakers.
Ik kan geen instelling vinden om dit aan te passen. Iemand een ideetje ? Mischien iets via de digitale audio uitgang (mits daar een headset voor te vinden is), of mischien een ander type LG met bluetooth (mits een bluetooth koptelefoon ook niet de speakers uitschakelt) ?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Verwijderd

draadloze hoofdtelefoon met line-in en via de line-out van de LG? of als dit al zo een hoofdtelefoon (eigen versterker) is kijken voor verloopkabel deze hebben meestal een dubbele aansluiting jack en tulp?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik zal eens checken hoe dat zit.
mijn vader heeft advies gehad van beterhoren.nl dat er een hoofdtelefoon is voor doven met een scart aansluiting. Die zou hij dan op de 2e scartaansluiting aan kunnen sluiten.
Maar gaat de LG daar wel geluid op doorgeven als bijvoorbeeld de dvdspeler op scart 1 zit ?
Oftewel het inputsignaal is scart1 maar zit er dan output op scart2 ?