Hoofdredacteur bij GamerBase: games, handhelds en tech, zonder de hype. Gewoon up to date.
Staat toch duidelijk in de foutmelding wat het probleem is? Je probeert in te loggen op een domaincontroller, en die kan niet gevonden worden. Is het soms een werkcomputer of laptop? Ga naar safe mode en log lokaal in.jvsjmedia.nl schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:39:
"Kan geen configuratiegegevens bij de domaincontroller lezen omdat de computer niet beschikbaar is of omdat de toegang is geweigerd."ITFit heb ik nu ook noodgedwongen via m'n telefoon moeten posten.
Groeten
Wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen?
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 05-01-2010 18:44 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Via veilige modus geeft ie gewoon hetzelfde aan...
Hoofdredacteur bij GamerBase: games, handhelds en tech, zonder de hype. Gewoon up to date.
Log in als administrator, en dus lokaal in. Ik heb geen glazen bol, dus je moet echt met veel meer informatie komen.jvsjmedia.nl schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:54:
Ik heb veilige modus al geprobeerd. Het gaat trouwens om een thuis PC waar geen domein op is ingesteld ofzo. Alleen normale werkgroep.
Via veilige modus geeft ie gewoon hetzelfde aan...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Welke windows versie heb je?
Heb je toevallig een installatie dvd of cd of usb bij de hand zodat je in de herstelconsole kan komen van de installatie?
-weg-
(Sorry, bovenstaande uitleg was in strijd met de algemene forum regels, omdat je op die manier alle wachtwoorden kan omzeilen en bij prive bestanden kan komen)
[ Voor 61% gewijzigd door Okki5 op 05-01-2010 23:48 ]
// EDIT //
Werkt perfect! Bedankt! Via dat venster bij mijn account even 'wachtwoord wijzigen bij volgende login' uitgevinkt en aangevinkt dat m'n wachtwoord nooit verloopt.
Thanks! Super tip, deze kende ik nog niet.
[ Voor 52% gewijzigd door xoniq op 05-01-2010 19:48 ]
Als je er behoefte aan hebt kan je die ... nog verwijderen en de originele terugzetten...
Dit is trouwens iets wat in iedere windows versie(soms met een ander bestand) werkt zolang je maar een installatiedisk hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door Okki5 op 05-01-2010 23:48 ]