Ik heb sinds 8 september 2009 een iphone 3gs met een abonnement van T-mobile, en sinds een maand krijg ik constant pop-up melding van (Dit accessoires is niet bedoeld voor de Iphone wilt u de vliegtuigmodus in schakelen ) ik hoor ook geen geluid uit de speakers alleen als ik oordopjes aansluit ik heb hem ter reparatie aangeboden bij T-mobile en hij wordt niet gerepareerd omdat er vocht in zit. mij vraag hoe kan ik dat probleem oplossen (popup melding).
Het vocht veroorzaakt ook jouw probleem, daardoor lijkt de iphone een externe headset oid te hebben.
De mijne deed het weer na 2 weken drogen.
De mijne deed het weer na 2 weken drogen.
Leg hem een paar dagen, weken op een droge en warme plaats en waarschijnlijk doet hij het weer.
En als je pech hebt condenseert het vocht weer en blijft het in je Iphone zitten.
En als je pech hebt condenseert het vocht weer en blijft het in je Iphone zitten.
Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB
Zoveel mogelijk eraf halen en op een vochtvrij plek laten drogen.
Dus alle klepjes eraf, als dit uberhaupt al kan/wil natuurlijk. Apple houd niet van demonteren
Dus alle klepjes eraf, als dit uberhaupt al kan/wil natuurlijk. Apple houd niet van demonteren
Er kan weinig bij een apple af, op het 'laatje' voor de simkaart na.
In een bakje met droge rijst leggen (sounds stupid, I know, maar rijst absorbeert vocht).
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Verwijderd
Had ook last van vocht op mn Ipod touch , dat zat tussen de glasplaat en het scherm, ging never nooit weg; heb wel mooi een nieuwe Ipod touch gekregen van apple (en weer verkocht met winst voor een iphone
Dus jij zegt dat Apple je een nieuwe gaf terwijl ze makkelijk waterschade konden constateren? Yeah right.Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:18:
Had ook last van vocht op mn Ipod touch , dat zat tussen de glasplaat en het scherm, ging never nooit weg; heb wel mooi een nieuwe Ipod touch gekregen van apple (en weer verkocht met winst voor een iphone
dat zou eingelijk een oplossing zijn. en een vervangende iphone is geen optie van t-mobile.Darkstar schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 19:49:
In een bakje met droge rijst leggen (sounds stupid, I know, maar rijst absorbeert vocht).
Verwijderd
Er werdt geen waterschade geconstateerd maar dat was het welNickalicious schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:24:
[...]
Dus jij zegt dat Apple je een nieuwe gaf terwijl ze makkelijk waterschade konden constateren? Yeah right.
Off-topic;
@ hierboven: Wees er maar trots op dat je dus de boel belazerd hebt en dat door mensen zoals jij bedrijven tegenwoordig extra terughoudend zijn met het toekennen van garantieclaims...
@TS: je hebt bij aankoop van sommige elektronische apparaten (en ook schoenen!!!) altijd van de kleine zakjes met siliconengel erin in de doos zitten. Dit is om evt. vocht tijdens transport op te nemen. Misschien even een paar van die dingen opzoeken en in een afgesloten bakje met de iPhone doen?
@ hierboven: Wees er maar trots op dat je dus de boel belazerd hebt en dat door mensen zoals jij bedrijven tegenwoordig extra terughoudend zijn met het toekennen van garantieclaims...
@TS: je hebt bij aankoop van sommige elektronische apparaten (en ook schoenen!!!) altijd van de kleine zakjes met siliconengel erin in de doos zitten. Dit is om evt. vocht tijdens transport op te nemen. Misschien even een paar van die dingen opzoeken en in een afgesloten bakje met de iPhone doen?
Vraagje aan TS, hoezo zit er vocht in? Was dat jouw klacht/probleem? Of kwam T-mobile daar mee?
was niet door mij ik heb hem nu bijna 4 maanden. toen ik hem ter reparatie had aangeboden hadden ze gezegt dat er vocht in zit.ManiacsHouse schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:46:
Vraagje aan TS, hoezo zit er vocht in? Was dat jouw klacht/probleem? Of kwam T-mobile daar mee?
Mmm standaard afscheep-verhaal... Hebben ze dat ook aangetoond? Anders zou ik toch echt proberen je garantie te claimen. En dat na 4 maanden? Volgens mij mag je er dan vanuit gaan dat het probleem al bij aanschaf bestond. Ze kunnen wel roepen waterschade.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:39:
[...]
was niet door mij ik heb hem nu bijna 4 maanden. toen ik hem ter reparatie had aangeboden hadden ze gezegt dat er vocht in zit.
Dus nogmaals garantie claimen.
ik heb al een klachten brief verstuurd op 24.12.2009 en tot heden niet van gehoord. ik heb eingelijk geen hoop meer
Mmm brief is net 2 weken onderweg. Tel daar nog kerstdrukte bij TPG en iedereen op vakantie bij T-mobile. Heb je een termijn in die brief gezet?Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:21:
ik heb al een klachten brief verstuurd op 24.12.2009 en tot heden niet van gehoord. ik heb eingelijk geen hoop meer
Sumrx5x, ik geloof dat er Jailbreak tools beschikbaar zijn om dat pop upje te laten verdwijnen. Dan los je de oorzaak dus niet op, maar je hebt er geen last meer van.
Dan moet je wel bereid zijn om te jailbreaken. Ben je dat?
Verwijderd
Echt bang om zijn garantie kwijt te raken hoeft hij niet te zijn he? Die is hij (samen met velen anderen) al kwijt. Nouja, met de tegenwoordige handelswijze van Apple kun je misschien beter stellen dat hij die garantie al kwijt was toen hij met het apparaat de winkel uitliep.Vanx schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:34:
Sumrx5x, ik geloof dat er Jailbreak tools beschikbaar zijn om dat pop upje te laten verdwijnen. Dan los je de oorzaak dus niet op, maar je hebt er geen last meer van.
Het popup bericht is er dan niet meer, z'n speaker fix je er niet mee. Denk dat het toch wel redelijk essentieel is voor als je je telefoon niet hoort/voelt trillenVanx schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:34:
Bij een Applestore naar binnen lopen en het probleem voorleggen? Wie weet, als je het aankoopbewijs meeneemt wordtie misschien wel ter plekke ingenomen voor reparatie, ondanks dat het via T-Mobile zou moeten.
Commandline FTW | Tweakt met mate
nee heb ik niet gedaan. wat dat betreft ben ik een beetje naief (geen ervaring)ManiacsHouse schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:30:
[...]
Mmm brief is net 2 weken onderweg. Tel daar nog kerstdrukte bij TPG en iedereen op vakantie bij T-mobile. Heb je een termijn in die brief gezet?
Misschien met een föhn eroverheen gaan?
(voorzichtig en niet te lang op dezelfde plek want dan smelt het)
(voorzichtig en niet te lang op dezelfde plek want dan smelt het)
mij Iphone is gejailbreakt kun je mij aub uitleggen hoe ik dat kan fixen via cydia, worden dan alle popups verwijdertVanx schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:34:
woon je in de buurt van Emmen?
Kan iPhone voor je openmaken, en vocht weghalen met Alcohol.
Werk zelf bij een telefoonwinkel met Nokia Service point, en kan het zo voor je doen.
edit:
Door de vochtschade heb je zowiezo geen garantie meer, dus kom alsjeblieft niet aan met; heb dan geen garantie meer als ie word opengemaakt, want dat kan gewoon niet anders.
Werk zelf bij een telefoonwinkel met Nokia Service point, en kan het zo voor je doen.
edit:
Door de vochtschade heb je zowiezo geen garantie meer, dus kom alsjeblieft niet aan met; heb dan geen garantie meer als ie word opengemaakt, want dat kan gewoon niet anders.
[ Voor 33% gewijzigd door KoudeAardbei op 08-01-2010 18:57 ]
ik woon in de buurt van eindhoven, Hoe veel kan dat kosten?KoudeAardbei schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 18:57:
woon je in de buurt van Emmen?
edit:
Ik kom er trouwens vd week achter dat Apple een soort waterindicator heeft. Kijk maar goed bij de aansluiting ad onderkant. Binnen zit een indicator die roze kleurt bij contact met water. Ik was in de USA laatst, daar gaat de garantie een stuk sneller dan in NL. Maak een afspraak met een techneut, kan je online doen. Gegronde klacht, aub een nieuwe telefoon. Jammer dat dat hier niet kan, je telephone met abbo bij de apple dealer halen.
Imac, PS3, HP Pavillion
Ik kreeg de melding sinds vorige week ook, beltoon deed het niet meer, bellen werkte wel. Het kan ook komen door een kleine kortsluiting in de aansluitpoort onder het toestel, door viezigheid en ik zag inderdaad iets zitten. Ik heb er met een plastic tandenstoker van de Action doorheen geragd en het probleem was opgelost. Ben nu op zoek naar een afsluitstripje.
Pagina: 1