Toon posts:

Goede Cobinatie/Werkende Combinatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan het volgende aan te schaffen en ben benieuwd of dit werkt op mekaar.

Moederbord: Asus 775 P5KPL-AM/EPU V/S/GL/µATX
Processor: 775 Intel Pentium E5400 2.70/BOX
Voeding: PSU Codegen 500W ATX
Geheugen(had ik al) : 2x 1024 MB 667 MHZ ( wordt binnenkort 2x 2048 mb 800mhz/1000mhz)
VideoKaart (heb ik al va oudere setup ): 7300GT ( wordt binnenkort een 9800GT)

Gr. Roan

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Als die processor en het geheugen in de support list staan van het moederbord lukt dat wel, ja (support lists zijn te vinden op de website van Asus). Als het geheugen er niet in staat, dan werkt het vaak alsnog wel, zeker als vergelijkbare setjes er wel in staan, maar bij geheugen weet je het nooit zeker.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02 16:05
Met deze setup lijk het me niet echt nodig om sneller geheugen te halen. En opzich moet 2GB ook wel genoeg zijn.

Addicted to silent computing

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik zou geen Codegen voeding nemen.

Geef wat meer geld uit voor een a-merk voeding. Cooler Master, Corsair en zo zijn er natuurlijk meer a-merken.
Kijk maar eens of je wat kan vinden voor een leuke prijs. Een a-merk voeding hoeft niet duur te zijn, voor 40 á 50 euro heb je al een goede voeding.

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-02 09:29
Ben bang dat je nieuwe cpu een flinke bottleneck gaat worden voor je 9800GT...

Verwijderd

Of het gaat werken denk ik wel, wat wel belangrijk is is dat je ddr2 geheugen hebt (ik weet niet of dit uit een oude pc komt) anders doet de configuratie het niet... Wellicht is het te overwegen om de E5400 over te clocken. Naar mijn weten moet ie makkelijk op 3,2 Ghz kunnen draaien, zonder te veel warmte.
Pagina: 1