Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Nokia E75 maar nu moet hij terug voor reparatie. is er een mogelijkheid om tussentijds met een programma de agenda over te zetten (te configureren) naar een programma op mijn computer zodat ik deze vanaf mijn computer kan gebruiken?

met vriendelijke groet,

Ben

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik heb een N95 maar aangezien deze ook Symbian is werkt welicht het back-uppen naar je memory kaart. Dat deed ik en het werkte prima.
Als je internet erbij het kan je natuurlijk ook je agenda syncen met goole calendar (via de exchange server optie, zie google help).

Maar als je nokia pc suite download werkt het ook - zelfs via blauwtand al vind ik een kabel stabieler.

[ Voor 16% gewijzigd door franssie op 05-01-2010 17:16 . Reden: h=k ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Topicstarter
super! misschien een kleine uitleg voor een leek met mobiele/pc software? (A)

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

Topicstarter
oke en hoe gaat het backuppen naar je memorykaart?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 17:26 ]

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

google: http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=default

In sectie 5.2 van de handleiding (zie mijn post hierboven) staat beschreven hoe je een backup kan maken met pc suite - wel even een beetje moeite doen joh! ;)

edit:// Naar de kaart gaat het via toepassingen/tools(Instrumenten) "geheugen" (kaart) opstarten en dan bij opties kiezen voor Reservekopie.

Twee back-ups is natuurlijk altijd beter dan 1. Voordeel van de Google manier is dat je je calendar ook via internet kan beheren, invites kan doorsturen etc.

[ Voor 40% gewijzigd door franssie op 05-01-2010 17:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
lukken wil het nog niet echt.. hmm....

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 18:30 ]

Pagina: 1