Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WinLiveMail] Mail uit Vista overzetten naar 7?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag Windows 7 geeinstalleerd maar merk dat er geen Windows Mail (het standaard mail programma van Vista) meer in zit.
Nu wilde ik dat graag terug zetten en daar heb ik een methode voor gevonden.

Eerst moet ik de map Windows mail (die er vreemd genoeg wel is onder Windows 7) verwijderen, en dan de oude files vanuit Vista terug zetten en de registry aanpassen.

Ik krijg echter continue gezeik met de rechten van Windows 7, ik mag simpelweg de map niet verwijderen.
Dit ondanks het feit dat ik de enige gebruiker (account) ben op de laptop en admin rechten heb.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 08:52
Waarom niet gewoon Windows Live Mail installeren? Doet bij mijn weten precies hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
Voornamelijk omdat ik een backup heb gemaakt vanuit Windows mail, de instellingen zoals accounts, mappen en de mail wil ik terug kunnen zetten.
Bovendien voorzie ik dit probleem nog wel vaker terug komen als ik niet eens een simpel mapje mag verwijderen :(

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 17:32

Gé Brander

MS SQL Server

Kan je niet exporteren vanuit mail, en dan importeren in live mail?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

dat is de handigste manier.
Daarnaast: Mailprogramma's behandelen we niet hier maar in Officesuites en -software.

daarom pas ik ook even de titel aan, want wat je eigenlijk wil bereiken is het overzetten van je mail.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Eh ik wil eigenlijk gewoon Windows mail blijven gebruiken?
En daar heb ik een oplossing voor.. maar dan moet ik wel het rechten probleem oplossen.
Dat wil ik sowieso oplossen.

Dus als iemand me op weg kan helpen met de rechten, dan zijn we eruit :)
Mag ie terug?

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 13:45

mrsar

waar een sar is,is een wodka

windows mail is hernoemt naar live mail zover ik weet,met exporteren=> importeren zou je geen problemen mogen hebben.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Moirraine
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-02-2024
mrsar schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:58:
windows mail is hernoemt naar live mail zover ik weet,met exporteren=> importeren zou je geen problemen mogen hebben.
Dit. De vergelijkingstool van vista en win 7 geeft ook aan dat Windows mail niet meer ondersteund wordt op dit platform ;)
Ik moet, met uitzondering van enkele kleine cosmetische veranderingen, nog verschillen ontdekken tussen windows mail en windows live mail. Gewoon "overstappen" is de kortste klap en voorkomt ook dat je bietenbrug op gaat met vage/halve installaties en register sleutels.
Windows update draaien om deze binnen te halen, valt onder windows live essentials uit mijn hoofd.
Pagina: 1