Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• rjcuperus1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
Ik heb het volgende probleem,

Als ik een e-mail wil versturen met bijlagen dan loopt de e-mail vast tijdens het uploaden/ toevoegen van de de bijlagen. Als ik dan een e-mail stuur van uit het bestand zelf dan doet hij het wel.

In middels doet hij het wel weer goed, maar het lijkt mij ook een beetje onbetrouwbaar. Dus heeft er nog iemand een suggestie wat het zou kunnen zijn geweest en zo is het dan in het vervolg te voor komen, want hij deed het een tijdje niet en dat was best irritant.

Robbert-Jan

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Welk mail programma gebruikje?
Welke verbinding, pop3, exchange, imap ?
Welke windows versie?
Wat voor bijlagen?
Welke virus scanner?
Telecom provider mail?

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Welk e-mailprogramma gebruik je, en hoe groot zijn de bijlagen die je wil versturen? Daarnaast ken ik "sturen vanuit het bestand zelf" niet echt, bedoel je misschien e-mailen vanuit Word?

Het zou kunnen zijn dat je te grote bestanden probeert te versturen, of dat je een virusscanner hebt die het bestand wil scannen voordat je het kan versturen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En nu doet ie het wel :?

Dan zou je gewoon moeten wachten totdat het fenomeen zich weer voordoet, want dit is heel lastig debuggen / verhelpen ;)

Trouwens, je titel is totaal niet beschrijvend voor je probleem. Wellicht kan je een betere titel aandragen via een Topic Report Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif bovenin 't topic :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sterker nog, ik zou vooral nog even Het algemeen beleid doorlezen.

Daar staat onder andere in uitgelegd wat we hier graag terug willen zien komen in je verhaal (en ook waarom dat zo is) en een algemene uitleg waar welke onderwerpen 'thuishoren' .

Vooralsnog is je vraag nu wel zo vaag en algemeen gesteld dat we daar eigenlijk nog minder mee kunnen dan dat jij al kan - probeer het even opnieuw dus met een wat meer concreet verhaal? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.