Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Invoerveld reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:45
Ik zat wat te spelen met het handmatig te vergroten invoerveld voor reacties onder een nieuwsbericht/review etc. Ik kwam daar op een gegeven moment op een stuk dat de menu (aan de rechterkant) niet mee ging met de rand van het invoerveld. Hierdoor staat de tekst over het menutje of zelf een scrollbalk erover. Niet een bug die je snel opvalt, maar best irritant als je weet waar hij zit.

Zie ook deze afbeelding:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ap9DFnBggho9QSYfuMTyRYAx/full.png

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat is (in dit geval) toch logisch? Je gaat dmv browserfunctionaliteit een form-element vergroten / verkleinen wat totaal losstaat van de layout. Er zijn dus maar een paar browsers die deze functionaliteit bieden en dat staat los van de website (in dit geval T.net). Dat is ook bewust gedaan, zodat je de layout zo min mogelijk breekt :)

[ Voor 21% gewijzigd door BtM909 op 05-01-2010 15:37 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:45
Ja ik snap dat het vergroten los staat van de site, maar als ik hem 'snel' naar rechts vergroot neemt hij het menu wel mee, maar doe ik het maar een klein stukje dan laat hij hem staan. Dit is volgens mij de bug. Want op een gegeven moment bleef het menutje helemaal staan en kwam er dus ook een scrollbalk overheen. Zoals je ziet in het plaatje.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, jij gaat zelf met javascript/css aan de gang, adt zoiets onbedoelde resultaten kan hebben, tsja, dat blijkt.. Not a 'bug' we're gonna fix..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.