Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Excel 2003] Analysis toolpak vertalen

Pagina: 1
Acties:

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10 16:59
Beste tweakers,

Ik zit met een lastig probleem, we zijn laatst over gestapt van Office XP naar Office 2003.
Medewerkers hier hebben een vrij groot aantal excel sheets gemaakt waarin ze gebruik maken van de extra functies van het analysis toolpak van Excel.

Nu blijkt dat bij een upgrade naar 2003 de formules alleen nog in het engels werken, de nederlandse varianten van de formules werken niet meer.. Heb de reden hiervoor niet kunnen vinden :s

Nu heb ik deze site gevonden: http://www.rondebruin.com/atptranslator.htm

Maar volgens mij kun je met deze tool alleen een menutje oproepen om snel de vertaling van nederlands naar engels formules te kunnen zien en zul je als nog handmatig alle formules aan moeten passen.

Weet iemand misschien hoe je dit automatisch kan doen??
In Office 2007 is dit probleem blijkbaar opgelost omdat daar de functies van het analysis toolpak geïntegreerd zijn met de normale formules.

Maar heeft iemand misschien een oplossing voor 2003, heb al uren zitten googlen maar volgens mij is hier helaas geen oplossing voor maar misschien dat een van jullie hier iets op verzonnen heeft.

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik weet niet of het slim is om op dit moment over te stappen naar 2003, maar dat is offtopic.

IIRC worden ze onder de motorkap altijd in het engels opgeslagen, kan je niet opslaan-als op een bak met engelse Office?

Evt kan je contact opnemen met die rondebruin om te zien of hij niet kan vertalen, of een vertaaltabel kan leveren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)