Toon posts:

[V&A] geen lcd monitoren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan het kloppen dat er geen categorie meer is voor lcd monitoren? Als ik een advertentie wil toevoegen kan ik alleen nog kiezen uit crt monitoren. Ook als ik ga zoeken naar een monitor in v&a krijg ik alleen maar de keuze uit crt monitoren.

Kijk ik ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ik gok dat het te maken heeft met de categorie-indeling van Pricewatch 3.0. Daar heb je alleen nog een categorie "monitoren". De mensen die een LCD-monitor aanbieden in V&A hebben hem ook in "monitoren" staan (zonder de sub-cat CRT te kiezen dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar er kan dus geen sub-cat voor lcd komen? Kan me voorstellen dat het nogal verwarrend is. Of is er een andere specifieke reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-09 19:43

Roytoch

Nietes

Kick. Er staan 143 monitoren in de pricewatch, waarvan misschien 20 CRT monitoren zijn. Een filter hier zoals bij de pricewatch zelf zou toch wel handig zijn in deze, en dan kan in 1 ruk meteen die CRT filter eruit.

Normaal is dit niet echt kickworthy maar er is nog niet echt een ja of nee geweest, alleen een 'het is er nu niet' :)

Enig idee of het nog gaat komen?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Dit komt omdat de categorie-indeling van de V&A overeenkomt met die van de Pricewatch. Binnen de Pricewatch zijn er inmiddels geen CRT-monitoren meer en is de subcategorie LCD-monitoren een stapje hoger geschoven naar monitoren (waaar eerst CRT en LCD onderstonden). Het is daar immers onlogisch eerst een cat monitoren te moeten kiezen met daaronder maar 1 subcategorie LCD-monitoren. In de structuur staat echter CRT-monitoren nog wel als subcategorie onder de monitoren.
Het is best een klusje om zo'n cat te verplaatsen en in de dagelijkse praktijk levert het weinig problemen op. Het is in ieder geval bekend en zal tzt opgelost worden.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?