Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mediaknoppen keyboard functioneren niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
Hallo allemaal. Ik weet niet of dit in harde waren of bij softe goederen moet, maar aangezien ik vermoed dat het probleem softwarematig is, denk ik zelf dat dit de beste plek is om mijn probleem voor te leggen. Ik ben in het bezit van de Digital Media Keyboard 3000 van Microsoft en hij typt heerlijk, maar de mediatoetsen functioneren niet zo goed in Winamp. Was het eerst zo dat de mediaknoppen het alleen deden wanneer Winamp in focus was (winamp zelf, niet de playlist editor). Nadat ik de ondersteuning voor standaard mediatoetsen had ingeschakeld in Winamp is het precies andersom: hij reageert nu alleen op de toetsen als Winamp niet in focus is. Verder werken de mediatoetsen ook niet als ik bijvoorbeeld een game speel en naar m'n eigen muziek luister. Ik draai Windows 7 Home Premium (64-bit) en gebruik IntelliType Pro 7.0. Dit is tevens ook de nieuwste versie die op dit moment uit is dus het heeft geen zin om te updaten. Downgraden naar een vorige versie is ook niet mogelijk omdat windows 7 dan begint te mekkeren dat de software niet compatible is. Hoe kan ik ervoor zorgen dat Winamp op de mediatoetsen reageert, ongeacht wat ik aan het doen ben? Of is dit weer een van Microsofts sluwe marketingtrucs om je 'over te halen' Windows Media Player te gebruiken?

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
Ik breng deze topic even terug naar de eerste pagina.

Verwijderd

Ja misschien hele stomme reactie maar je hebt wel alle software die bij het toetsenbord geleverd geintsalleerd? Zoja, ik heb zelf ook veel gezeik met winamp, vooral om dat het zo vreselijk langzaam is en bij mij vaak genoeg vastliep... Bij meer dan 200gb muziek duurt het zoeken ook een eeuwigheid.
Ik kan je eventueel wel foobar aanraden, minder functies dan winamp maar prima om standaard muziek mee af te spelen.