Voor mijn werkgever ben ik bezig met een applicatie maar ik kom er niet helemaal uit. Het is vast héél simpel (ik ben al best een eind gekomen), maar hij geeft nu een foutmelding waar ik niet uit kom.
Kleine intro: via een formulier moeten er een aantal rapportages uitgeprint worden. Het betreft hier een overzicht van afspraken, geselecteerd per klant. De klant is te selecteren met een keuzelijst met invoerveld en zodra er op de knop "Afdrukken" wordt geklikt moeten de afspraken van de geselecteerde contactpersoon afgedrukt worden.
Op dit moment staat er achter de knop aan code:
Private Sub Knop176_Click()
DoCmd.OpenReport "Afspraakoverzicht", acViewPreview, , "achternaam=" '& txt.naam.cont'""
End Sub
Afspraakoverzicht = Rapport
Achternaam = Veld achternaam in de tabel NAW
txt.naam.cont = Keuzelijst met invoerveld
De foutmelding die Access geeft:
Fout 3075 tijdens uitvoering
) te veel in query-expressie (achternaam=).
Kan iemand me helpen??
Alvast bedankt,
Floris
Kleine intro: via een formulier moeten er een aantal rapportages uitgeprint worden. Het betreft hier een overzicht van afspraken, geselecteerd per klant. De klant is te selecteren met een keuzelijst met invoerveld en zodra er op de knop "Afdrukken" wordt geklikt moeten de afspraken van de geselecteerde contactpersoon afgedrukt worden.
Op dit moment staat er achter de knop aan code:
Private Sub Knop176_Click()
DoCmd.OpenReport "Afspraakoverzicht", acViewPreview, , "achternaam=" '& txt.naam.cont'""
End Sub
Afspraakoverzicht = Rapport
Achternaam = Veld achternaam in de tabel NAW
txt.naam.cont = Keuzelijst met invoerveld
De foutmelding die Access geeft:
Fout 3075 tijdens uitvoering
) te veel in query-expressie (achternaam=).
Kan iemand me helpen??
Alvast bedankt,
Floris