Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panjav
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-08 10:30
Heb laatst dit bord gekocht, ben er verder tevreden over. Maar ik heb deze wel aangeschaft om uiteindelijk een crossfire setup te draaien (nu een gtx260). Maar hier komt het, ik heb me denk ik verkeken op het labeltje Hybrid CFX. Nu ben ik even wezen googlen maar ik snap er nu geen pepernoot meer van!

Wat ik uit alle informatie opmaak is dat hybrid CFX enkel een videokaart kan koppelen aan het onboard geneuzel! Klopt dit?

Zo ja, is er misschien een manier om toch een "normale" CFX setup op dit bord te draaien? of moet ik toch echt op zoek naar een nieuw bordje?

BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 13:40
Hybrid crossfire is een vrij nutteloze future, je kunt uit het lage segment van de 3xxx in hybrid crossfire zetten met je onboard GPU.

Je moederbord heeft wel 2 PCI-e sloten, dus je kunt in principe crossfire draaien. MAAR het 2de PCI-e slot is een 4x slot, dit geeft een aardige performance hit en moet je niet willen. Dus als je echt crossfire wilt zou ik aanraden om een nieuw moederbord te kopen, eentje met een FX chipset omdat deze 2 x 16 lanes beschikbaar heeft.

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panjav
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-08 10:30
Duidelijk nu. bedankt voor je reply.