Afgelopen zaterdag heb ik bij Tele2 internet besteld. Dit omdat mijn buurman gaat verhuizen en ik dan niet meer met hem het internet kan delen. Ik zal dan dus zelf wat moeten regelen. Nu begin ik echter te twijfelen of ik niet beter voor Alice had kunnen gaan. En of ik dat misschien alsnog moet doen.
Een groot voordeel vind ik zelf dat je bij Alice niet vast zit aan een lang contract. En dat ze sneller kunnen leveren (3-4 weken i.p.v. ongeveer 5 bij Tele2). De kosten zijn ook ongeveer het zelfde:
Nou vraag ik me alleen af hoe de service en verbinding is bij Alice. Van Tele2 weet ik dat de verbinding bij ons vrij goed is, want dat had mijn buurman ook. Iemand ervaringen met beide of in ieder geval Alice.
Ik woon in Veenendaal (Centrum).
Een groot voordeel vind ik zelf dat je bij Alice niet vast zit aan een lang contract. En dat ze sneller kunnen leveren (3-4 weken i.p.v. ongeveer 5 bij Tele2). De kosten zijn ook ongeveer het zelfde:
| Alice | Tele2 | |
| Per maand | €19,95 | €19,95 |
| Korting | - | €30,- |
| Opstartkosten | €24,95 | €14,95 |
| Kosten eerste jaar | €264,35 | €224,35 |
Nou vraag ik me alleen af hoe de service en verbinding is bij Alice. Van Tele2 weet ik dat de verbinding bij ons vrij goed is, want dat had mijn buurman ook. Iemand ervaringen met beide of in ieder geval Alice.
Ik woon in Veenendaal (Centrum).