• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Goedemorgen,

SBS2003 + Exchange 2007

Er dient zich een volgende situatie voor :

We hebben hier een aantal mailadressen waarop sollicitaties binnenkomen ( Global Distro's ).
In deze lijsten zitten een aantal members die deze sollicitaties ontvangen.

Als een member van deze list een out-of-office aan heeft staan wordt deze ook naar de sollicitant verzonden.
Is dit op de een of andere manier uit te schakelen ?
Er is een optie binnen outlook 2007 om buiten je organisatie geen out-of-office reply te versturen maar dit betekent dat niemand buiten de organisatie geen out-of-office reply meer krijgt.

Dus concreet een vraag : Is het mogelijk om een out-of-office uit te schakelen op een distributie lijst?

Alvast bedankt voor de reacties...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:44

TheVMaster

Moderator WOS
Eh.....dit lijkt me niet een topic voor Windows Clients. Ik verplaats hem naar WSS

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-01 00:08

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik denk dat je dan beter een aparte mailbox (user) kunt aanmaken voor die sollicitaties en dan de betreffende mensen rechten geven op die mailbox, ipv een distributiegroep aan te maken.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Als de gebruiker inlogt via OWA kan hij een interne en een externe OoO inregelen. Beide kunnen los van elkaar in en/of uitgeschakeld worden.

• shakespeare
Het is geen gebruiker/geen individuele mailbox.

Ik heb inderdaad nagedacht om aparte users ipv. distro's

Verwijderd

Deze?
Send out-of-office message to originator
Select this check box to allow Out of Office messages from group members to be sent to the message sender.

If this check box is selected, users who send messages to the distribution group will receive Out of Office replies from any member that has an Out of Office rule turned on.

Clear this check box to prevent Out of Office replies from distribution group members to be sent to the message sender.

By default, this check box is not selected.
Van http://technet.microsoft....y/aa996055(EXCHG.80).aspx

Oftewel dat zou default al uit moeten staan op distribution lists....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 14:05 ]

• shakespeare
Hmm.. de personen krijgen wel degelijk een out-of-office reply met deze optie ongevinkt...
8)7

Verwijderd

Kijk eens met adsiedit of zo wat de value van oOFReplyToOriginator is op 1 van die DL's.
Pagina: 1