Toon posts:

AMD K6-2 566????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien klink ik nu dom, maar m'n vriendin heeft in d'r compaq :r een k6-2 566 zitten, 566? ik kan bij amd geen 566 vinden, wat is dit voor ding? :?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:41
566? Dat lijkt me dit bakkie dan:

6x95, of 5.5x103, in beide gevallen een iets overclockte K6/2-550. AMD Heeft nooit een K6/2 hoger dan 550 uitgebracht, simpelweg omdat ze te warm werden, en dus een te hoge uitval (en de duron kwam eraan, om de slome K6 series te vervangen)

Verwijderd

Topicstarter
Aardig lame van compaq dan, dat ze dat ding gewoon als 566 verkopen, staat ook 'gewoon' in de specs...

Vanavond gaat ie open, ik zweer 't, kan ze gaan jammeren: 'Je moet 'm niet open schroeven, dat mag niet van die meneer in de dixons!"....maar hij gaat open en helemaal uit elkaar, ik wil het fijne er van weten..

misschien heb ik wel een klein schandaal opgeduikelt..Ik ga kamervragen stellen :D

Verwijderd

Vanavond gaat ie open, ik zweer 't, kan ze gaan jammeren: 'Je moet 'm niet open schroeven, dat mag niet van die meneer in de dixons!"....maar hij gaat open en helemaal uit elkaar, ik wil het fijne er van weten..
That is the spirit!!!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:13
en? en? en? en? :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Is het niet stiekem toch een Celeron? :)

Verwijderd

Topicstarter
......tatatadaaaaa......

And the winner is.....

Het is dus een 550, loopt nu overigens gelijk maar ff op 600...want je bent tenslotte een tweaker om te tweaken!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lijkt me vreemd dat een bedrijf als compaq een overgeklokte cpu in hun systemen stopt.. en dan helemaal de k6.. die je beter helemaal niet moet gaan overklokken..

is het niet een OEM versie ofzo.. die alleen aan grote PC leveranciers wordt verkocht?
Pagina: 1