Symantec Antivirus (corporate) icm met Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mangahuisman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-03 10:12
Hoi medetweakers, heb begrepen dat symantec antivirus corporate niet meer werkt met windows 7

Er staat op de site een mooi alternatief, namelijk symantec endpoint protection maar dat is een heel pakket.

Wil eigenlijk geen ander product en gewoon alleen een antivirus client die ook gewoon met de oude symantec antivirus servers werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271467

symantec antivirus corporate edition werkt gewoon prima hoor met windows 7 je moet de versie hebben die ook onder windows vista werkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
nee, ik dacht dat het enige wat niet meer werkt (en dat is in de oude Symantec endpoint MR3 dacht ik), is de melding of je antivirus definities up to date is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:23

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Ik heb hier gewoon symantec corporate edition draaien voor x64 v10.2.2.2000 dat wel en dat werkt gewoon goed. het probleem van endpoint protection is dat ie je systeem onder windows 7 dusdanig dicht gooit dat je pc wel nog zichtbaar is in je netwerk maar je je shares niet meer kunt benaderen. een no-go in mijn geval dus. (heb de setting waarin deze functie is opgenomen ook nog niet kunnen vinden en disablen)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mangahuisman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-03 10:12
Ok duidelijk, dus als ik op mijn 64 bit windows 7, de "normale" antivirus wil moet ik even zoeken naar

symantec corporate edition voor x64 v10.2.2.2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Laatst online: 29-01-2024
loewie1984 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:18:
Ik heb hier gewoon symantec corporate edition draaien voor x64 v10.2.2.2000 dat wel en dat werkt gewoon goed. het probleem van endpoint protection is dat ie je systeem onder windows 7 dusdanig dicht gooit dat je pc wel nog zichtbaar is in je netwerk maar je je shares niet meer kunt benaderen. een no-go in mijn geval dus. (heb de setting waarin deze functie is opgenomen ook nog niet kunnen vinden en disablen)
zal als ik er aan denk strax even naar kijken, volgens mij was het iets met windows file share-ing oid, want heb SEP nml op zowel me werkstation als servers staan, en die shares @servers zijn 100% benaderbaar e.d.

optie zit afaik in de network threat protection settings, dan Microsoft Windows Networking

dan beide AAN vinken.... should do it....

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch2007 op 05-01-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Laatst online: 29-05 20:51
Bij mij werkte Symantec Antivirus wel onder Windows 7 x64 maar ik kon hem niet meer uitschakelen, disable autoprotect werkte niet meer, met name een nadeel wanneer je een programma wilt installeren waarvan je zeker weet dat ie virus vrij is maar Symantec er anders over denkt. Ik heb nu AVG free geinstalleerd en daar ben ik wel tevreden mee.
Pagina: 1