Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:20
Ik weet dat T-Mobile slecht ontvangst heeft. Echter nu een paar dagen achter elkaar heb ik gewoon geen GSM ontvangst. G3 lukt wel in de gebieden die deze bieden. en GSM krijg ik wel zo af en toe.

Ik heb het gevoel dat paarweken geleden veel betere ontvangst had. Kan best zo zijn door werkzaamheden door T-Mobile hier in de buurt Lees nieuwe masten testen. het bereik iets slechter is nu. Maar een nokia die ik voor mijn werk heb (weet dat je geen telefoons kan vergelijken op deze manier) heeft gewoon vol ontvangst!

baal ontzettend ben gewoon onbereikbaar!!

Heb gisteren al paar keer netwerk settings een reset gegeven maar lijkt dan wel signaal te pakken maar na minuutje of 2 is dat weer helemaal weg! iemand anders nog ideeën?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:16

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Waarom neem je gewoon niet even contact op met T-Mobile, misschien is er inderdaad iets met het netwerk aan de hand oid.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier over gelezen, blijkt dat jij niet de enige bent met dit probleem, heb je wel eens naar gezocht op google?
Zet je iphone anders even in Airplane mode voor 30 seconden, dat zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
heb gisteren contact met t-mobile gehad ze gaan een nieuwe sim opsturen. Blijkt vaker voor te komen dat een sim kaart niet meer op het GPRS netwerk mag komen.

de 30 seconden Airplaine mode werkt helaas niet. Krijg gewoon geen bereik op GPRS. Hoop niet dat me antenne naar ze malle moer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik heb een iPhone met Vodafone die er sinds dit weekend moeite mee heeft. Op de een of andere vage manier duurt het tot wel 5 minuten voor er een netwerk gevonden kan worden. Soms blijft de telefoon zoeken. Zeker na Airplane mode heeft het toestel er moeite mee. Ook werkte mijn internet niet meer. Het bleek dat al mijn PDP-internet setting gewist waren (maar mijn MMS settings stonden er nog wel in).

Ik heb nu weer internet, maar soms geen verbinding (het toestel geeft steeds 'zoeken...' aan). Het gaat om een Belgische iPhone 3G, nu 1,5 jaar oud en met de nieuwste software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Ik krijg echt de melding No Service. in gebieden waar geen 3G bereikbaar is. in Gebieden waar 3G wel aanwezig is heb ik normaal bereik tot ik 3G uitzet. dan weer een melding No Service.

GPRS werkt gewoon echt niet. Ik heb al aantal keer netwerksettings gereset.
Zal nu een restore uitvoeren zonder de back-up terug te zetten misschien werk dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Het is altijd te proberen om te restoren. Op de een of andere manier doet mijn telefoon het nu al een tijd zonder problemen. Zelfs na vliegtuigmodus gaat het prima en is er binnen 20 seconden een netwerk gevonden. Zowel op 3G als 2G.

Enige wat ik gedaan heb is de iPhone aan iTunes gehangen. Even het systeem laten syncen en meer niet. Geen updates of wat dan ook. Het zou nog een storing bij Vodafone geweest kunnen zijn, maar verder heb ik daar niets over gehoord / gelezen.

Sowieso binnenkort de iPhone eens opnieuw installeren, het ding is zo traag als... iets met een trechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:24:
heb gisteren contact met t-mobile gehad ze gaan een nieuwe sim opsturen. Blijkt vaker voor te komen dat een sim kaart niet meer op het GPRS netwerk mag komen.

de 30 seconden Airplaine mode werkt helaas niet. Krijg gewoon geen bereik op GPRS. Hoop niet dat me antenne naar ze malle moer is.
ik hab dat geprobeert en dat heeft niet geholpen, en nieuwe simkaart heeft ook niet geholpen dus dat is puur KUT netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb ook een code als je een klant bent van t-mobile **61*+31624 (je 06 nummer)11*30# je kunt ook zonder 1st * proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Wel fijn als je even verteld wat dat precies doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze code heb ik van T-mobile gekregen voor een betere ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is wel fijn om te weten wat een code doet voordat je 'm blind in je telefoon gaat lopen intypen. Wat die code doet is het registeren (*) en activeren (*) van het doorschakelen (61) van spraak (11*) naar je voicemail (+31624[nummer]) als er niet wordt opgenomen binnen 30 seconden (30#).

Hoe dat de ontvangst zou kunnen verbeteren is me niet geheel duidelijk, alhoewel het wel de kans vergroot dat je op kunt nemen als de verbinding slecht is. Als je daarentegen totaal geen GSM ontvangst hebt, heb je er nog niks aan.

[ Voor 28% gewijzigd door Daedalus op 11-01-2010 23:58 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1