hallo,
ik zit sinds kort met een probleem met mijn pc.
ik heb een tijdje geleden een bsod gehad, en vanaf toen begon mijn pc met vastlopen.
niet normaal vastlopen dat je dan niets meer kan, maar hij loopt een seconde of 10 vast echt muur vast.
en daarna kan ik weer verder werken voor een x aantal minuten soms 10 soms 30.
en dan weer hetzelfde liedje opnieuw.
dit gebeurt alleen bij intensiev gebruik en niet als ik gewoon wat internet.
als dit voorgekomen is dan sluit mijn pc niet meer af (blijft hij hangen bij bezig met afsluiten).
ik heb hiervoor nooit last gehad van zoiets met deze pc, alleen wordt het me nu wel te erg.
nu wou ik vanmorgen mijn minidump uitlezen om te kijken wat het bsod heeft veroorzaakt, omdat het waarschijnlijk allemaal met elkaar te maken heeft.
maar ik krijg constant te staan wrong symbols used. (heb de symbols van win7 x64 en x86 geprobeerd)
dus ik upload mijn minidump op rapid share mischien dat jullie hem kunnen uitlezen voor mij?
en het result even posten of mailen?
link
md5:FADD1C69E056B4E20A7B3C20C102B511
setup van mijn pc:
Mobo: asus M4n72-e (nieuwste bios)
Proc: AMD phenom 2 x4 945 (stock)
geheugen: 2x 2gb Geil black dragon ddr2 1066Mhz
2x 2gb Trancend Axeram ddr2 1066Mhz ( ik weet het 2 verschillende banken maar wel zelfde snelheid en timings op het label en heeft altijd goed gedraait hiervoor )
video kaart: Xfx nvidia gtx260 Black edition
geluid: creative audigy (pci kaart)
hdd: 4x hitachi deskstar (320GB) in raid 0
voeding: silverstone stryder 560Watt
besturing: Windows 7 professional X64.
ik zit sinds kort met een probleem met mijn pc.
ik heb een tijdje geleden een bsod gehad, en vanaf toen begon mijn pc met vastlopen.
niet normaal vastlopen dat je dan niets meer kan, maar hij loopt een seconde of 10 vast echt muur vast.
en daarna kan ik weer verder werken voor een x aantal minuten soms 10 soms 30.
en dan weer hetzelfde liedje opnieuw.
dit gebeurt alleen bij intensiev gebruik en niet als ik gewoon wat internet.
als dit voorgekomen is dan sluit mijn pc niet meer af (blijft hij hangen bij bezig met afsluiten).
ik heb hiervoor nooit last gehad van zoiets met deze pc, alleen wordt het me nu wel te erg.
nu wou ik vanmorgen mijn minidump uitlezen om te kijken wat het bsod heeft veroorzaakt, omdat het waarschijnlijk allemaal met elkaar te maken heeft.
maar ik krijg constant te staan wrong symbols used. (heb de symbols van win7 x64 en x86 geprobeerd)
dus ik upload mijn minidump op rapid share mischien dat jullie hem kunnen uitlezen voor mij?
en het result even posten of mailen?
link
md5:FADD1C69E056B4E20A7B3C20C102B511
setup van mijn pc:
Mobo: asus M4n72-e (nieuwste bios)
Proc: AMD phenom 2 x4 945 (stock)
geheugen: 2x 2gb Geil black dragon ddr2 1066Mhz
2x 2gb Trancend Axeram ddr2 1066Mhz ( ik weet het 2 verschillende banken maar wel zelfde snelheid en timings op het label en heeft altijd goed gedraait hiervoor )
video kaart: Xfx nvidia gtx260 Black edition
geluid: creative audigy (pci kaart)
hdd: 4x hitachi deskstar (320GB) in raid 0
voeding: silverstone stryder 560Watt
besturing: Windows 7 professional X64.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.