Toon posts:

Macbook vergrendelen

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Na wat pogingen te hebben gedaan om mijn Macbook te vergrendelen is het mij toch niet gelukt.
Zoals sommige misschien weten, ben ik bezig om helemaal over te gaan na Apple. Ik heb het helemaal gehad met Windows, en Apple bevalt mij wel. Ik zit nu al te twijfelen of ik niet een iMac erbij wil hebben.

Maar het probleem is '' macbook moet vergrendeld worden, terwijl alle programma's aanblijven''
Ik wil het net zoals ik op windows kon door middel van control + alt + delete wil ik mijn macbook ook op ieder moment kunnen vergrendelen, zonder dat er programma's of wat dan ook uitgeschakeld moet worden.

Kan iemand mij hier mee helpen, dat zou ik zeer op prijs stellen :-)

Wout

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je in Google "osx lock computer" intikt krijg je hele lijsten met opties, zo moeilijk is dat toch niet? Ook zijn er allerlei programmas te downloaden. Wat en welke heb je al geprobeerd? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• d1ng
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-05-2024

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Eerste hit op google:

Afbeeldingslocatie: http://grab.by/1xwu

Google werkt nog veel beter dan je verwacht. :)

terug naar het 'probleem' van TS.

[ Voor 19% gewijzigd door burne op 05-01-2010 01:24 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Verwijderd

Wachtwoord instellen om schermbeveiliging uit te schakelen. Je kan je macbook dan gewoon dichtklappen waardoor deze op sleep gaat, en als je hem dan weer activeerd dan vraagt hij om je wachtwoord. Misschien een optie?

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-12 20:53

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 01:53:
Wachtwoord instellen om schermbeveiliging uit te schakelen. Je kan je macbook dan gewoon dichtklappen waardoor deze op sleep gaat, en als je hem dan weer activeerd dan vraagt hij om je wachtwoord. Misschien een optie?
Als extra kan je gewoon in 1 van je hoeken je schermbeveiliging aanzetten. Je moet maar eens kijken bij systeemvoorkeuren -> exposé -> actieve schermhoeken.

Via bluetooth kan dit ook werken

Verwijderd in "Onmisbare tools & software voor Mac OS X..."

of bvb bluehponeElite 2.

[ Voor 13% gewijzigd door nagasy op 05-01-2010 02:07 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Deze vraag is eenvoudig zelf op te lossen via Google, zoals de mensen hierboven al hebben aangetoond. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.