volgens mij is dit onmogelijk maar vraag het hier toch even. Mijn vriendin heeft een sim only bestelt op www.t-mobile.nl. ze heeft er niet echt over nagedacht en dacht gewoon als ze een abbonement besteld haar nummer automatisch wordt overgezet. dit is natuurlijk niet het geval omdat ze gewoon een losse sim only heeft besteld. Verder staat haar nummer nog eens op haar vaders naam. ze zou dus nog een contractovername moeten doen. toen ik dit aan haar vertelde was het natuurlijk allang te laat en had ze al een nieuw abbonement aangevraagd.
mijn vraag is dus of ze nog haar oude nummer kan behouden? ze zou dan eerst een contractovername moeten plegen, maar is het dan nog mogelijk om haar nieuwe nummer te vervangen voor haar oude nummer. t-mobile heeft de order namelijk al verwerkt en ik verwacht dat ze haar nieuwe simkaart ook een van deze dagen binnenkrijgt. ze gaat morgen bellen met t-mobile maar ze zit nu een beetje in de stress mode. dus als iemand hier een antwoordt op weet! alvast bedankt!
mijn vraag is dus of ze nog haar oude nummer kan behouden? ze zou dan eerst een contractovername moeten plegen, maar is het dan nog mogelijk om haar nieuwe nummer te vervangen voor haar oude nummer. t-mobile heeft de order namelijk al verwerkt en ik verwacht dat ze haar nieuwe simkaart ook een van deze dagen binnenkrijgt. ze gaat morgen bellen met t-mobile maar ze zit nu een beetje in de stress mode. dus als iemand hier een antwoordt op weet! alvast bedankt!