ik gebruik sinds kort windows 7. wanneer ik itunes wil gebruiken kan ik mijn saved (limewire) map zien bij het importeren maar de inhoud hiervan niet.
Weet iemand een oplossing?
\
Weet iemand een oplossing?
\
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
ok dan nu nogmaals en ik hoop dat het nu duidelijker word:Hoedje schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:01:
sumerx5x, probeer de volgende keer meer inzet te tonen bij het openen van een topic. Je geeft nu zo weinig informatie, dat het vrijwel onmogelijk is om je te helpen. Probeer daarnaast een goede titel te kiezen. Ik heb de titel aangepast. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig van je probleem snap. Je kan de map zien, maar de inhoud niet? Waarmee kan je dat niet zien? Wat wil je doen? Wat heb je zelf al gevonden over dit probleem?
nee heb ik al geprobeerd, t maakt niet uit waar ik de liedjes heen kopieer, ze zijn niet meer zichtbaar.iDaniel schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:38:
Kun je niet gewoon al je muziek in de muziek map van Windows neerzetten. Vanuit daar kun je het makkelijker importeren naar iTunes, om het vervolgens op je iPod neer te zetten.
Limewire is sowieso geen prettig programma...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq