Asus P6T-SE icm Windows7 gebruikt verkeerde USB driver

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij een nieuwe installatie van Windows7 (64bit) op een Asus P6T-SE (ICH10 chipset) blijft windows zijn eigen USB driver gebruiken.
Direct na installatie zijn alle drivers los geïnstalleerd (w.o. intel chipset) maar na elke reboot zet windows zijn eigen microsoft drivers terug en verschijnt de volgende melding:
Dit apparaat start niet. (Code 10)

Een gekoppeld stuurprogramma is niet gestart. Klik voor meer informatie op het tabblad Stuurprogramma en klik vervolgens op Details.
Ik heb onder veilige mode de drivers verwijderd maar deze blijven terug komen.
Ook de ouder chipsetdrivers 9.0 ipv 9.1 blijven niet staan.

Iemand dit eerder meegemaakt?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Ik heb ook allemaal USB problemen met dit board. Windows 7 detecteert mijn HUB niet en mijn G15 keyboard niet. Volgens mij zijn de drivers niet goed. Ik ga vanavond even kijken of het de verkeerde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

En als je eens de setup van de intel chipet uivoert met de switch '/overall' ?

as in: setup.exe /overall

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:24
arjants schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:51:
Bij een nieuwe installatie van Windows7 (64bit) op een Asus P6T-SE (ICH10 chipset) blijft windows zijn eigen USB driver gebruiken.
Direct na installatie zijn alle drivers los geïnstalleerd (w.o. intel chipset) maar na elke reboot zet windows zijn eigen microsoft drivers terug en verschijnt de volgende melding:
De Intel Chipset update bevat helemaal geen drivers, slechts INF updates die verwijzen naar de Microsoft drivers.