Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE8] JPGs worden opgeslagen als BMP

Pagina: 1
Acties:

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07 13:15
Ik heb een heel vreemd probleem. Eens in de zoveel tijd besluit IE8 opeens alle JPGs die ik op wil slaan niet als JPG maar als "untitled.bmp" op te slaan. Als ik IE afsluit en opnieuw start is het probleem vaak tijdelijk weg, maar komt het snel weer terug. Dit gebeurt bijvoorbeeld heel veel als ik plaatjes vanaf Facebook op wil slaan, maar ook wel in andere gevallen.

Dit probleem schijnt vaker voor te komen, maar vooral op IE6 en lager. Met Google heb ik een aantal oplossingen voor het probleem gevonden:

- Temporary Internet Files leeg gooien.
- Beschadigde Downloaded Program Files verwijderen.
- IE resetten met Tools - Internet Options - Advanced - Reset.

Ik heb alles geprobeerd, zelfs alle Downloaded Program Files verwijderd en bij de reset ook "Delete personal settings" aangevinkt. Helaas heeft niets gewerkt en blijft het probleem voorkomen.

Heeft iemand hier ook last van gehad, of weet iemand nog een andere oplossing dan de 3 genoemde?

specs

• SuperNull
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
De MS bugtracker is the way to go;
code:
1
https://connect.microsoft.com/IE/SearchResults.aspx?SearchQuery=untitled.bmp

Zo te zien is het een bekend probleem die terug kwam nadat ie gefixed hoorde te zijn.
Je kan blijkbaar niet veel anders doen dan wachten totdat ze het (weer) fixen..... of lekker Chrome/O/FF gaan gebruiken ;)

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07 13:15
Eindelijk een goede reden om over te stappen. ;) Bedankt voor de info.

specs