Voor mijn broertje z'n verjaardagspartijtje zijn we van plan om een lanparty te geven. Vorig jaar hebben we dit ook gedaan en dat was erg leuk. Dit jaar komen er meer kinderen en heb ik geen extra systemen over om te gebruiken.
Nu kwam ik voor een leuke prijs ibm pc's tegen met de volgende specs:
Intel pentium 4 2,4 Ghz
256 of 512 MB DDR
40 GB IDE
CD-ROM en floppy drive
10/100 Mbit
Deze zal ik aansluiten op nog te kopen 15" tft's dus de max speel resolutie zal dan 1024x768 bedragen.
Na wat zoek werk heb ik gevonden dat er een 845v onboard graphics kaart in zit.
Nu snap ik zelf wel dat dit geen monsters zijn, maar zou de chipset misschien net goed zijn voor bijv SOF en bijv ook GTA 3 Vice city? Misschien heeft iemand ooit zulk soort specs op werk/school gehad (neem aan dat ze daar ook vandaan komen) en weleens een spelletje gespeelt in een vrij uurtje of op de vrijdag gmiddag.
En heeft iemand misschien nog tips voor spellen die er redelijk uit zien en MP te spelen zijn die op bovenstaande systemen kunnen draaien?
Nu kwam ik voor een leuke prijs ibm pc's tegen met de volgende specs:
Intel pentium 4 2,4 Ghz
256 of 512 MB DDR
40 GB IDE
CD-ROM en floppy drive
10/100 Mbit
Deze zal ik aansluiten op nog te kopen 15" tft's dus de max speel resolutie zal dan 1024x768 bedragen.
Na wat zoek werk heb ik gevonden dat er een 845v onboard graphics kaart in zit.
Nu snap ik zelf wel dat dit geen monsters zijn, maar zou de chipset misschien net goed zijn voor bijv SOF en bijv ook GTA 3 Vice city? Misschien heeft iemand ooit zulk soort specs op werk/school gehad (neem aan dat ze daar ook vandaan komen) en weleens een spelletje gespeelt in een vrij uurtje of op de vrijdag gmiddag.
En heeft iemand misschien nog tips voor spellen die er redelijk uit zien en MP te spelen zijn die op bovenstaande systemen kunnen draaien?