Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT][FP] Tweakers.mobi

Pagina: 1
Acties:

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:19
Ik zat afgelopen weken lange tijden 24/7 op plekken waar ik geen internet had op mijn notebook. Om toch een beetje Tweakers.net te volgen deed ik dat met een grade F browser.

Wanneer je het nieuwbericht uit geleest hebt moet je eerst door alle gerelateerde meuk heen voordat je op de volgende/vorige link kan klikken.

Kan dit eventueel worden aangepast worden zodat eenvoudiger kan.

(Gemaakt in safari. Via browser detect pagina geforced naar F browser. Maar dit is het zelfde als op mijn nokia 6300.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QyXchjgWnKDnGOU0uKJ6HfCH/thumb.png

[ Voor 4% gewijzigd door Eris op 04-01-2010 20:20 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ehm, je kan in dat geval toch op 'end' drukken? Ik bedoel, we kunnen het wel weglaten, maar ik vind het persoonlijk ook wel fijn als ik wat andere gerelateerde artikelen kan inzien? :)[/persoonlijke mening]

[ Voor 5% gewijzigd door moto-moi op 04-01-2010 21:04 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:04

crisp

Devver

Pixelated

Heeft een mobieltje ook een 'end'-knop dan? :P

Intentionally left blank

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 20:48

lasharor

7 december 2004

Wellicht is het handiger om in plaats van de gerelateerde content een lijstje te laten zien van nieuwsberichten van die dag.

Snap niet zo goed wat de meerwaarde is van die gerelateerde content, zeker op een mobile site waar mensen meer om het actuele nieuws komen dan om feiten van 2 weken terug.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:10:
Heeft een mobieltje ook een 'end'-knop dan? :P
safari is toch zo'n rare desktopclient die geen hond gebruikt? :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:19
Ja maar anders kon ik er geen screenshot van maken. Maar het probleem is dus ook op mijn Nokia 6300 :)

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:16
Ik vind het juist handig om op de bank (chill, zonder laptop) toch ff tweakers te lezen. En zo nu en dan is een gerelateerd berichtje best interessant, omdat je weleens wat ontwikkelingen mist als je niet 24/7/365 tweakers zit te F5-en.
En ik scroll zelf wel naar #bottom hoor, op mijn HTC Aanraak. ;)

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Pagina: 1