[Javascript] Adobe Reader trigger send mail

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak zonder problemen pdf files aan met gegevens vanuit een database.
Met Javascript kan ik na het openen automatisch het bestand laten afdrukken. Nu wil ik dat na het openen er automatisch een mail wordt geopend met de pdf als bijlage. Deze optie zit al in in Adobe Reader echter de gebruiker moet deze zelf activeren, kan dit automatisch?

Link naar script automatsch printen: http://www.fpdf.org/en/script/script36.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht van niet, ik hoop eigenlijk van niet.. ;) Maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen, ben wel benieuwd. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:34

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Als een gebruiker dit zelf moet activeren is de kans dat jij het met eenderwelke vorm van scripting kan automatiseren ongeveer nul. Tenzij er een bug in Adobe's software zit die dit mogelijk maakt (best kans) maar dan kan je er donder op zeggen dat die gefixt gaat worden.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet zonder tussenkomst van een gebruiker mail versturen maar de e-mail automatisch aanmaken na openen zodat er nog extra tekst of bijlage's bij geplaatst kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:34

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Evengoed wil je een bewerking op de PC van $user uitvoeren die jij niet mag uitvoeren om (hele goede) veiligheidsredenen, tenzij de gebruiker daar expliciet toestemming voor heeft verleend.

Je zou uiteraard kunnen overwegen om een webformulier te maken waarmee je die PDF kan versturen. Dan ben je op je eigen omgeving aan het werk en kan je al vanalles klaarzetten. Ben je ook niet afhankelijk van of $user uberhaupt een email client geconfigureerd heeft, en hoe die client aangesproken wenst te worden.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MueR schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:36:Je zou uiteraard kunnen overwegen om een webformulier te maken waarmee je die PDF kan versturen. Dan ben je op je eigen omgeving aan het werk en kan je al vanalles klaarzetten. Ben je ook niet afhankelijk van of $user uberhaupt een email client geconfigureerd heeft, en hoe die client aangesproken wenst te worden.
Zou kunnen maar het is voor eigen gebruik en in wil Outlook blijven gebruiken voor archivering en historie.
Pagina: 1