Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Disney.com

Pagina: 1
Acties:
  • 730 views

• vizion88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-10 13:59

vizion88

Modereer deze reactie

Topicstarter
Dag mede-tweakers,

Lange tijd heb ik muziek (legaal, denk ik) kunnen downloaden van disney.com Deze site is sinds kort offline, zonder aankondiging. Op google is er ook niets meer over te vinden. Zijn er meer mensen die deze site gebruikten? Weet iemand waarom deze offline is gegaan en of ie nog terug komt?

Alvast bedankt!

Weet niet zeker of dit de juiste plek is voor dit forum O-)

[ Voor 1% gewijzigd door LuNaTiC op 04-01-2010 20:22 ]

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-11 22:24
Is inmiddels weer online als ik het zo bekijk, echter de site is wel warez (illegaal) hier mag dus niet over gesproken worden binnen tweakers.

Het downloaden wat jij deed is echter wel legaal, je hebt dus niets strafbaars gedaan, echter het delen wat de megaman doet is illegaal.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Kortom, move along people, nothing to see here. Wel erg opvallen dat de site na een uur alweer online staat (is ie wel echt offline geweest?). In dat geval riekt het naar spam maar we zullen je het voordeel van de twijfel gunnen ;)

Verder willen we op GoT geen links naar uitwisselplatforms, zeker niet als deze nogal twijfelachtig zijn qua legaliteit. Ik heb daarom de linkjes veranderd en het topic op slot gezet (aangezien er ook geen discussie meer over mogelijk is ;) ).

[ Voor 82% gewijzigd door LuNaTiC op 04-01-2010 20:24 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.