Toon posts:

Pc loopt vast met opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik de pc opstart, dan loopt de pc ongeveer vast na 30 sec. Dan kun je de pc alleen nog maar uitdrukken.
En als je hem dan gelijk weer aan doet, dan lijkt net of de monitor de videokaart niet meer ziet.
Ik heb een vermoeden dat het opstartprobleem met het werkgeheugen/defecte moederbord(P5GD1 - VM) te maken heeft..Maar kan ik dit ergens checken of dit defect is..Is hier een programma of dergelijk voor..

Als ik de harde schijf wil formarteren met een windows 7 cd dan loopt de pc ook vast...
Dus het is geen viruss..
Heb ook al een andere harde schijf geprobeerd

B.v.d voor het reageren

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 18:59 ]

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-02 10:06

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Geheugen kan je testen met Memtest 86+, verder zou ik de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter er bij pakken en alles stap voor stap gaan proberen, verder een beetje een kale TS zonder specs en wat er al geprobeerd is.

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

• discy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-02 20:51

discy

Cloud Architect

Recentelijk iets aan je pc gedaan?

• Robbertvw1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:26
Heb je externe harde schijven of andere usb apparaten aan je pc hangen? Haal die er is uit en probeer het nog is. Ik heb zelf ook een keer gehad dat m'n pc helemaal niets meer deed, opstarten ging niet meer en een installatie dvd van Vista startte niet eens op. Totdat ik m'n externe hd eruit haalde. Toen werkte alles weer perfect.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt..Ik ga in de loop van deze week is proberen!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-02 14:17
Maak je kast eens open, draaien de fans (cpu, Northbridge, Videokaart, voeding) wel?

Computer says no

Pagina: 1