Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] DM aan tenzij anders aangegeven ipv andersom

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Als ik het goed heb begrepen, dan staan DM's per definitie uit nadat een account is aangemaakt. Die moet je apart aanzetten. Waarom niet andersom en pas als je het hinderlijk vindt, uitzetten? Er zijn zóveel users die er niet over nadenken dat het gewoon irritant is dat mensen niet te bereiken zijn.

Beetje het buitenlandse donorsysteem: je bent donor tenzij je aangeeft dat je het niet wilt zijn.

Mijn vraag is dus: waarom niet? :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ehm volgens mij juist niet :?
moto-moi schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 09:26:
Bij nieuwe gebruikers wordt het al standaard aangezet met wat uitleg, maar aangezien we niet weten of bij de oude gebruikers mensen het bewust hebben uitstaan, hebben we ervoor gekozen om het voor die groep uit te laten. Voor allebei valt wat te zeggen, maar niet voldoende wat ons betreft om de andere optie, aan voor iedereen, te kiezen.

[ Voor 88% gewijzigd door BtM909 op 04-01-2010 17:13 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:12
Ik snap wel wat Jejking bedoeld. Het punt is dat het voor nieuwe Tweakers wel aanstaat, maar langer geregistreerden moeten het natuurlijk zelf aanzetten :) Het zou fijn zijn als voor iedereen die is geregistreerd, DM wordt aangezet, met een popup/vraag om DM uit te zetten.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Beide situaties worden toch door moto beantwoord :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:12
Ik had je edit nog niet gezien. Maar niet helemaal, aangezien ik zou voorstellen om gebruikers een keer de vraag te geven om DM aan te zetten (of het bij iedereen aan te zetten en dan eenmalig de vraag te stellen om het uit te zetten). Op die manier zal je toch meer mensen bereiken :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik snap je punt... Ik snap denk ik ook wel de mensen die zullen klagen dat ze het bewust uit hebben staan en dat ze nu worden geconfrronteerd met een vraag of het alsnog aan mag (of nog erger: dat het zelf weer uit moeten zetten).

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, ik vind het vrij opdringerig om dat aan alle users te gaan vragen om heel eerlijk te zijn. Sowieso zijn er mensen die het bewust uit hebben staan, en die zou je dan ook weer lastig vallen. Oftewel: tis roeien met de riemen die we je bieden :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.