Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Wekkerradio] Backup Batterij Probleem of niet

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik bezit een Sangean RCR 1 wekkerradio die sinds kort niet meer correct functioneerd.
Hij heeft een lange tijd niet in het stopcontact gezeten en toen ik hem weer aanzette kreeg ik enkel centraal onder op het display (waar de tijd zou moeten staan) 3 horizontale strepen en brandt het blauwe licht continu.

Via de resetfunctie krijg ik na een 'beep' gewoon weer hetzelfde beeld, via geen enkele knop op het toestel krijg ik hier verandering in.

Iets irrelevant in mijn ogen maar je weet nooit: wanneer ik het toestel dan uit stopcontact trekt valt het licht uit en knipperen die drie streepjes even om nadien leeg display te hebben.

Kan het zijn dat de backup batterij leeg is en de wekker daarom weigert te werken?
Sommigen beweren dat er geen batterijbackup is anderen weer wel, anderen zeggen dat er gewoon een interne reserve is,...

Tevergeefs probeer ik een veklaring te zoeken op het net.

Alvast bedankt voor de reacties

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 16:59 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 18:31

FeaR

In GoT we trust

In overleg is besloten dat dit topic wellicht meer past in Stuffis Generalis.

> Stuffis Generalis

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op Tweakers.net droaelis :)

Deze vraag past op zich prima in SG, maar daar heb je nog geen toegang de eerste 50 postings. Om je topic een kans te geven zet ik deze door naar Overige Hardware maar sta niet raar te kijken als hij daar alsnog gesloten wordt. In dat geval kun je je vraag beter elders, buiten Tweakers.net om, stellen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Helaas ga ik dit topic toch sluiten. Overige Hardware is bedoelt voor computerhardware, en helaas kan ik een wekkerradio daar niet onder schare.
Wat ik je kan aanraden is eens contact op te nemen met de leverancier of de fabrikant. Als er nog garantie op zit dan zou ik gewoon terug gaan naar de winkel met het apparaat.

Dit topic is gesloten.