Syabas Popcorn Hour C200 zonder HD-tv

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sowbener
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11-2021
Hallo mensen,

Thuis heb ik een server draaien met veel foto's/muziek en film ongeveer 2 TB vol.

Nu ben ik van plan om dus een popcorn hour te kope en dan de media te streamen van mijn server naar de popcorn hour, dit zal geen probleem moeten zijn heb mooi 1gb netwerkje hier thuis dus zal zonder problemen verlopen.

De Popcorn Hour C200 zal worden aangesloten op een TV die geen HD ondersteund dus heb geen HD aansluiten in mijn tv nu heb ik wel scart/video die groen/gele/rode aansluitingen ik weet de naam niet precies, maar iedereen weet denk ik wel wat ik bedoel als ik zeg geel/wit/rood aansluiting aan de achterkant van mijn tv momenteel zit daar een ps2 op aangesloten maar heb nog 3 andere over maar nu is mijn vraag kan ik daar mijn popcorn hour opaansluiten? en wat voor extra stekkers/aansluitingen ik dan bij de popcorn hour erbij moet kope? ik heb begrepe dat er alleen een HD kabel bij zit en is het wel mogelijk om dit te doen op een non-HD televisie? en kan ik dan als nog een HD film afspele en kijke ? zonder de HD kwaliteit dan?

De popcorn hour wil ik gaan bestelle op www.alternate.nl en omdat ik niet aan zoon winkelbediende kan vragen sinds ik hem online bestel vraag ik het hier!:)

alvast bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

Illusion

(the art of)

Let op dat de C200 geen macrovision ondersteund, en je er dus geen beveiligde content mee af kan spelen over de composiet/component aansluitingen. Hieronder vallen dus gekochte DVDs en Blu-Rays. Als je van plan bent een BD-rom of DVD-rom in je C200 in te bouwen is dit wel iets om rekening mee te houden.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09 21:27
Je zou de Dune HD base 3.0 of Prime 3.0 kunnen overwegen, deze kunnen dat wel over analoog. (beveiligde content van vorige poster) HDMI en composiet kabel wordt meegeleverd.

[ Voor 31% gewijzigd door MrX_Cuci op 06-01-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinsew
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ik heb ook geen hd tv kan wel hd film's zien die ik van mijn hd afspeel dat gaat wel! in ieder geval bij mij.
gr Rinse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-09 08:18
sowbener schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:39:
Hallo mensen,

Thuis heb ik een server draaien met veel foto's/muziek en film ongeveer 2 TB vol.

Nu ben ik van plan om dus een popcorn hour te kope en dan de media te streamen van mijn server naar de popcorn hour, dit zal geen probleem moeten zijn heb mooi 1gb netwerkje hier thuis dus zal zonder problemen verlopen.

De Popcorn Hour C200 zal worden aangesloten op een TV die geen HD ondersteund dus heb geen HD aansluiten in mijn tv nu heb ik wel scart/video die groen/gele/rode aansluitingen ik weet de naam niet precies, maar iedereen weet denk ik wel wat ik bedoel als ik zeg geel/wit/rood aansluiting aan de achterkant van mijn tv momenteel zit daar een ps2 op aangesloten maar heb nog 3 andere over maar nu is mijn vraag kan ik daar mijn popcorn hour opaansluiten? en wat voor extra stekkers/aansluitingen ik dan bij de popcorn hour erbij moet kope? ik heb begrepe dat er alleen een HD kabel bij zit en is het wel mogelijk om dit te doen op een non-HD televisie? en kan ik dan als nog een HD film afspele en kijke ? zonder de HD kwaliteit dan?

De popcorn hour wil ik gaan bestelle op www.alternate.nl en omdat ik niet aan zoon winkelbediende kan vragen sinds ik hem online bestel vraag ik het hier!:)

alvast bedankt:)
Houdt het er wel rekening mee dat de popcorn hour op dit moment nog geen 1GBIT netwerk ondersteund. Zit nog probleem in de driver.

Heb hem draaien op 100 MBITS en dat gaat goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sowbener
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11-2021
okee bedankt voor de reacties ik overweeg mischien een asrock ion
Pagina: 1