Eerste keer dat ik een topic voor zoiets aanmaak,
hier komt hij:
Ik heb pas een nieuwe pc in elkaar gezet.
MSI 770-C45 moederbord, AMD Phenom II BE 550 cpu, PE-450Plud psu,
ram weet ik even niet ui mijn hoofd, en mijn één maand oude GeForce 9400GT.
Na dat ik hem in elkaar heb gezet, en windows seven er op geinstaleerd had, ging alles goed.
Ik heb een dag of twee kunnen genieten van mijn systeem.
Echter toen ik dag drie op stond, en mijn pc aan wou zetten, kreeg ik één lange en twee korte biepjes.
Heb even online gezocht wat ze inhielden, en kwam uit bij grafishe kaart, of ram geheugen failure.
Ik heb het ram even er uit gehaald en weer terug er in (andere bank tough), en zelfde met de grafishe kaart,
maar wel in de zelfde bank want er is maar een pce-e aanwezig.
Dit hielp niks, een paar keer gesprobeerd te booten, echter soms dan starte hij normaal op,
zonder beeld, geen connectie met mijn beeldscherm.
Toen heb ik maar een andere video kaart geprobeerd, een oud dingeste waar ik de specs niet meer van weet,
daarbij start hij wel gewoon op, maar met strepen in het beeld.
Nu is mijn vraag, heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Heb de locale pc shop gebelt, die gene die me paar dagen geleden mijn mobo heeft verkocht, en zij kunnen niks als mijn pc niet daar staat, maar willen er wel geld voor. -_-
Groetjes Epeen, als je nog iets moet weten vraag het even.
En excuses voor mijn crappy punctuatie.
hier komt hij:
Ik heb pas een nieuwe pc in elkaar gezet.
MSI 770-C45 moederbord, AMD Phenom II BE 550 cpu, PE-450Plud psu,
ram weet ik even niet ui mijn hoofd, en mijn één maand oude GeForce 9400GT.
Na dat ik hem in elkaar heb gezet, en windows seven er op geinstaleerd had, ging alles goed.
Ik heb een dag of twee kunnen genieten van mijn systeem.
Echter toen ik dag drie op stond, en mijn pc aan wou zetten, kreeg ik één lange en twee korte biepjes.
Heb even online gezocht wat ze inhielden, en kwam uit bij grafishe kaart, of ram geheugen failure.
Ik heb het ram even er uit gehaald en weer terug er in (andere bank tough), en zelfde met de grafishe kaart,
maar wel in de zelfde bank want er is maar een pce-e aanwezig.
Dit hielp niks, een paar keer gesprobeerd te booten, echter soms dan starte hij normaal op,
zonder beeld, geen connectie met mijn beeldscherm.
Toen heb ik maar een andere video kaart geprobeerd, een oud dingeste waar ik de specs niet meer van weet,
daarbij start hij wel gewoon op, maar met strepen in het beeld.
Nu is mijn vraag, heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Heb de locale pc shop gebelt, die gene die me paar dagen geleden mijn mobo heeft verkocht, en zij kunnen niks als mijn pc niet daar staat, maar willen er wel geld voor. -_-
Groetjes Epeen, als je nog iets moet weten vraag het even.
En excuses voor mijn crappy punctuatie.