Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een aantal MKV-bestanden die ik graag wil afspelen via mn XBOX 360 door ze te streamen via me laptop. En dat lukt allemaal goed via WMC maar ik zou ook graag willen dat de ondertitels dan ook worden weergeven en dat gebeurt helaas niet. Heeft iemand enig idee hoe ik dit mogelijk kan maken, of de ondertitels in het bestand kan branen zonder kwaliteit te verliezen want het zijn 1080p bestanden.

Ik heb via TVersity geprobeerd maar die speelt ook alleen maar de video af terwijl me PC helemaal uitgeput raakt. Dit kan ik ook gewoon doen via WMC zoals ik al zei en heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

kan iemand me alsjeblieft helpen, want het kan toch niet zo heel moeilijk zijn?

Thanxx

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Streaming oplossing: PS3 Media Center?

Anders moet je het mkv bestand gaan re-encoden, dit kost veel tijd en is imho niet de moeite voor de meeste films.

Verwijderd

Topicstarter
PS3 Media Center is alleen voor de PS3 en ik heb een XBOX 360, dus dat werkt helaas niet voor mij.

en re-encoden duurt wel erg lang had ik gezien, voor met zulke bestanden. Maar ik dacht meer streamingmogelijkheden.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-01 21:50
Ik weet niet welke decoder je gebruikt in Windows, maar FFDShow heeft als optie om ondertitels mee te renderen. Dan moet je in het programma (FFDShow, zie de trayicon bij je klok) de plugin 'subtitles' activeren. Wellicht dat dat werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg FFDShow niet aan de praat. al een aantal keer geïnstalleerd maar ik kan de config van het programma niet vinden. ik krijg rechtsonder helemaal nix als ik video afspeel. Alleeen Haali en directvobsub, misschien dat het daaraan ligt?

ik heb via start en de directory gezocht naar FFDShow maar kan alleen het Un-install bestand vinden.

iemand een idee?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Volgens mij kun je MKVtoolnix gewoon subs invoegen zonder de film opnieuw te hoeven encoden. De interface is redelijk eenvoudig.

[ Voor 21% gewijzigd door Caveman op 16-01-2010 11:41 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1