Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

win vista, rechten om services op te starten ontbreken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

ik heb hier een pc'tje met win vista home edition 32 bit. sinds een malware starte de virusscanner niet vanzelf op ( McAffee) dus even beken, geen opties die gingen, even proberen te herinstalleren, maar op het einde van de instalatie wordt me verteld dak ik rechten ontbreek om de toegangsscan-service in te schakelen. bijgevolg word de instalatie afgebroken.

ook al geprobeerd met avg free te installeren, maar die weet hetzelfde te vertellen.

nu, er is uiteindelijk niks veranderd aan deze pc, 1 user, al altijd geweest, en deze is admin dus begrijp ik niet echt waar het aan kan liggen.

misschien kon het ook liggen aan het feit dat mc affee niet degelijk was gedeinstaleerd, dus die ook maar even compleet verwijderd in de registers enzo, maar zonder veel effect,

hulp gevraagd dus !

dank bij voorbaat,

Brecht

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:31

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Rail Away!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Bij malware heb ik altijd maar 1 oplossing (zoals Mad Marty al zegt) --> Opnieuw Installeren :+

Verwijderd

Topicstarter
feit is dat ik dit ook van plan was, maar de persoon van wie de pc was moet persé een win vista opnieuw hebben, heeft geen cd meer van de originele win vista en ziet het niet zitten voor een win 7.

dus een behoorlijk irritante situatie ...

maar zal inderdaad pleiten voor te mogen herinstaleren :)