Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HDD Bracket voor Asus G60VX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil in mijn Asus graag een tweede harde schijf stoppen. Na enig onderzoek bleek er geen tweede bracket meegeleverd te zijn. Weet iemand waar ik deze kan kopen en welk model bracket ik precies moet hebben, Asus heeft nog al veel modellen naar het blijkt.

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:18
Google 15 sec:
item: 13GNPY1AM010-1, lijkt niet in nederland leverbaar te zijn, misschien kun je een computerboer zover krijgen dat ie er 1 voor je besteld. En anders tweak je zelf wat in elkaar, ziet er niet bijster ingewikkeld uit die bracket.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je al eens contact opgenomen met Asus? Ik neem aan dat zij die dingen gewoon kunnen leveren.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, dat is precies wat ik zocht. Ik had namelijk eerst een ander typenummer gevonden, maar dat bleek dus de verkeerde te zijn. ;) Had namelijk zelf ook gegoogled maar ik had dus een andere typenummer gekregen als resultaat. Heb het, door jou genoemde, typenummer inmiddels op de Asus site gevonden, helaas hebben ze hem niet op voorraad. Dus dat wordt even wachten. In ieder geval bedankt voor de informatie.
Mitch schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:26:
Google 15 sec:
item: 13GNPY1AM010-1, lijkt niet in nederland leverbaar te zijn, misschien kun je een computerboer zover krijgen dat ie er 1 voor je besteld. En anders tweak je zelf wat in elkaar, ziet er niet bijster ingewikkeld uit die bracket.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb inmiddels op hun website gekeken. Item is out of stock.
TERW_DAN schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:28:
Heb je al eens contact opgenomen met Asus? Ik neem aan dat zij die dingen gewoon kunnen leveren.

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

zit die bracket niet gewoon al in je laptop ?

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Verwijderd

Topicstarter
Nee. ;) Ik heb hem opengeschroefd en hij zat er niet in.
pm1 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:39:
zit die bracket niet gewoon al in je laptop ?
Pagina: 1