Hallo allemaal. Ik heb een probleem met mijn nieuwe pc. Sinds zaterdag 26 december hebben zowel mijn muis als mijn toetsenbord de onhebbelijke gewoonte om ermee te kappen van het een op het andere moment. Zit ik het ene moment nog vrolijk te typen en te muizen, blijft mn muiscursor gewoon hangen op 1 plek en is dan ook niet meer vooruit te branden en ook mijn toetsenbord reageert nergens meer op. Maar windows is gek genoeg niet vastgelopen want de cursor in een open MSN gespreksvenster knipperde nog wel steeds en dat gebeurt niet bij een vastgelopen windows volgens mij. En toen het de 2e keer gebeurde zag ik dat het gesprek in mIRC ook gewoon doorging. Er zat niets anders op dan de pc op een wat windows onvriendelijke manier te rebooten. Dit is al 3 keer gebeurd en het aparte eraan is dat dit tot dusver om de 4 dagen is opgetreden, maar dat kan misschien stom toeval wezen. Ik heb toen het de derde keer gebeurde de keyboard en muis in een andere USB poort geplugd maar dat werkte niet. Ook de logboeken laten niks zien dat met de USB poorten te maken heeft.
Mijn pc specs:
Mainboard: Asus P7P55D
PSU: Corsair VX450W
CPU: Intel Core i5 750
GPU: Club3D Radeon HD4670
Memory: Corsair XMS3 DDR3 4Gb kit
HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB (HD103SJ)
BIOS: American Megatrends v1102.
Ik hoop dat dit genoeg informatie is om suggesties te geven die mogelijk naar de oplossing van dit probleem leiden.
Mijn pc specs:
Mainboard: Asus P7P55D
PSU: Corsair VX450W
CPU: Intel Core i5 750
GPU: Club3D Radeon HD4670
Memory: Corsair XMS3 DDR3 4Gb kit
HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB (HD103SJ)
BIOS: American Megatrends v1102.
Ik hoop dat dit genoeg informatie is om suggesties te geven die mogelijk naar de oplossing van dit probleem leiden.