Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]Inklappen FP reacties op items gemodereerd met -1

Pagina: 1
Acties:

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 20:48

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Zoals de titel al suggereert:

Ik zou graag willen zien dat discussies die volgen op een reactie (op de frontpage) die met -1 gemoddereerd is ook worden ingeklapt.

Waarom?

Omdat het nu redelijk irritant is om een tig reacties door te ploeter voordat je weer een nieuwe tegenkomt die wel normaal reageert. Het is leuk als mensen reageren op een post van iemand die bijv. een mac fanboy blijkt te zijn en daar dus een lange discussie op volgt. Maar dat is wel irritant voor mensen die helemaal geen behoefte hebben in zo'n onnozele discussie. Ook als die reacties met +3 worden gemodereerd.

Voorbeeld:

Discussie op de reactie van mcdronkz in 'nieuws: Intel breidt Core-familie uit'

Nu zijn dus alle reacties op die post (met moderatie -1) zichtbaar. Dit is echter allemaal off-topic, het heeft vrijwel niets met het feit te maken dat intel nieuwe CPU's uitbrengt.

Oplossing zou dus kunnen zijn om ervoor te zorgen dat al die reacties als ingeklapt worden getoond, of wellicht als "grijs" worden weergegeven.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je zou ook gewoon bij je layout instellingen het minimale weergave niveau aan kunnen passen naar minimaal Ontopic of off-topic/irrelevant :) :P (eerste dropdown, optie 3 of 2)

http://tweakers.net/my.tnet/layout

[ Voor 39% gewijzigd door Notna op 04-01-2010 12:39 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Notna schreef op maandag 04 januari 2010 @ 12:37:
Je zou ook gewoon bij je layout instellingen het minimale weergave niveau aan kunnen passen naar minimaal Ontopic of off-topic/irrelevant :) :P (eerste dropdown, optie 3 of 2)

O+

Heel verhaal voor niets getypt

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het enige is, daar klap je geen navolgende discussies mee in, alleen de reacties onder het gegeven niveau.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Ja, dit is eigenlijk ook niet echt wat ik bedoelde. De methode die Notna aangeeft klapt alle discussies onder een bepaald niveau in. Echter doel ik meer op een discussie die volgt op een reactie met met een lage moderatie.

• Dirk

Dirk

Die optie bestaat inderdaad niet, maar ik zie het nut van zo'n optie ook wel. Soms volgen er op een zeurreactie zoveel reacties, dat ik het na een paar reacties wel gezien heb en gewoon door wil naar de volgende thread. En dan zou het inklappen van de huidige thread wel heel makkelijk zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Die optie was vroeger het standaard gedrag, en daarop was weer de kritiek dat je dan de +2 replies niet kon zien, zo heb je altijd wat :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Dirk

Dirk

Daarom zou het ook niet standaard moeten wezen, maar optioneel. :P

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
moto-moi schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:35:
Die optie was vroeger het standaard gedrag, en daarop was weer de kritiek dat je dan de +2 replies niet kon zien, zo heb je altijd wat :P
Wat heb je aan +2 reacties die niets toevoegen aan de informatie die wordt gegeven in het artikel? Ik zie die reactie mogelijkheid puur als een mogelijkheid om te reageren op het artikel, een nieuwe discussie kan ook op het forum.

Maar inderdaad, wellicht een optie om dit aan of uit te schakelen?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

lasharor schreef op maandag 04 januari 2010 @ 13:40:
Wat heb je aan +2 reacties die niets toevoegen aan de informatie die wordt gegeven in het artikel? Ik zie die reactie mogelijkheid puur als een mogelijkheid om te reageren op het artikel, een nieuwe discussie kan ook op het forum.
Tsja, er is ook de flat-mode, snap ik ook het nut niet van, maar het wordt blijkbaar gebruikt.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
code:
1
Niveau: |On-topic v|   [x] Toon antwoorden boven minimum niveau op reacties beneden niveau
/brakke label-modus

Lijkt me een oplossing: minimum-niveau én aangeven: ja, toon mij de +2 reacties welke antwoorden op een -1 reactie :) Zelf heb ik ook niets aan die "goede" reacties binnen een onzinnige thread namelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door mithras op 04-01-2010 14:59 ]

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Dus, zit hier nou potentie in of is dit idee gedoemd om te mislukken?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

lasharor schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 20:23:
Dus, zit hier nou potentie in of is dit idee gedoemd om te mislukken?
Ik zie hier wel mogelijkheden voor, echter is onze tijd zeer beperkt dus verwacht niets op korte termijn...

Intentionally left blank

Pagina: 1