hallo.
Ik heb sins 2 jaar een dell computer. Toen ik de pc kocht stonden de 2 harde schijven van 500gb netjes raid0
ik heb daar met partition magic 2 schijven van gemaakt. 1 van ongeveer 100 gb, voor windows e.d.
de 2e partitie van ongeveer 900 gb, voor alle media enz....
nu heeft dat anderhalf jaar prima gedaan. Totdat de pc niet meer wou.. Toen heb ik de pc naar een computerzaak gebracht omdat ik zelf geen tijd had. Hun conclusie was, problemen met de raid. Dus ze hadden een paar vreemde partities gemaakt. En de pc deed weer.
Toen heb ik opnieuw met partition magic nieuwe partities gemaakt. weer van 100 en 900 gb.
Dit werkt. Alleen nu geeft de pc, bij het opstarten aan:
raid 0: 931.5GB, Status: normal, bootable: yes.
physical discs
0 samsung.... 456.8 gb member disk 0
1 (seagate baracuda) 456.8 gb error occurred 0
wat nu? is dit schadelijk?
alvast bedankt!
Ik heb sins 2 jaar een dell computer. Toen ik de pc kocht stonden de 2 harde schijven van 500gb netjes raid0
ik heb daar met partition magic 2 schijven van gemaakt. 1 van ongeveer 100 gb, voor windows e.d.
de 2e partitie van ongeveer 900 gb, voor alle media enz....
nu heeft dat anderhalf jaar prima gedaan. Totdat de pc niet meer wou.. Toen heb ik de pc naar een computerzaak gebracht omdat ik zelf geen tijd had. Hun conclusie was, problemen met de raid. Dus ze hadden een paar vreemde partities gemaakt. En de pc deed weer.
Toen heb ik opnieuw met partition magic nieuwe partities gemaakt. weer van 100 en 900 gb.
Dit werkt. Alleen nu geeft de pc, bij het opstarten aan:
raid 0: 931.5GB, Status: normal, bootable: yes.
physical discs
0 samsung.... 456.8 gb member disk 0
1 (seagate baracuda) 456.8 gb error occurred 0
wat nu? is dit schadelijk?
alvast bedankt!