Toon posts:

Abit BE6-2 & DiamondMax UDMA 66

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een aantal verhalen gehoord dat deze twee dingen niet goed met elkaar werken. Klopt dat en zijn deze problemen te verhelpen. Ben namelijk van plan die te kopen

Tanx

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:09
Wat zijn dat voor verhalen dan? :o
Ik heb namelijk zelf het bewuste mobo en 2 schijven waarvan dus 1 de door jou genoemde Maxtor (13,6 Gb/2MB cache/7200 rpm) en ik heb totaal geen problemen.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Topicstarter
De verhalen hadden te maken met het feit dat de schijf niet gedetecteerd wordt door de UDMA 66 bios en dat de Hotrod drivers het niet goed doen. Verder allemaal enge verhalen over bios flash zodat het wel werkt.

A3-D --> heb jij problemen gehad bij het installeren. Werkt die schijf een beetje snel of maakt het uiteindelijk niet uit. Moet ik nog een harddisk cooler erbij kopen?

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:09
Hi Niels,

Ik heb er zelf geen cooler opzitten omdat mijn kast al bijna het raam uitwaait van de fannetjes die erin zitten ;)
Met het installeren geen enkel probleem gehad, wel na installatie de laatste BIOS van het mobo geflashed...

Qua snelheid moet ik zeggen dat ik zelf vindt dat ik er op vooruit ben gegaan. Normaal had ik met het rippen van muziek van een CD met Audiograbber ontzettend veel possible speed problems, momenteel heb ik daar dus weinig tot geen last meer van :)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber