Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoy

Ik weet niet waar ik deze vraag neer moet zetten, dus als het niet goed is dan hoor ik het wel.

Ik maak zelf screensavers, en mijn man en ik hebben dezelfde pc.
Ik heb die van mij nu pas nieuw, beiden hebben we vista.
Ik heb de pc van mijn man voor hem alleen klaar gemaakt, dus geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd.
en bij hem werkt de sreensaver wel.
Terwijl ik de screensaver bij mij op dezelfde manier heb neer gezet, ik heb de sreensaver in windows gezet.

ra ra hoe kan het dat hij bij hem wel werkt en bij mij niet.
Ik kan wel het voorbeeld laten lopen, dat gaat goed, en kan ik zolang laten lopen als ik wil geen probleem.
Maar als hij na de ingestelde tijd zelf moet opstarten dan krijg ik deze melding.

Afbeeldingslocatie: http://i253.photobucket.com/albums/hh66/Daysan_bucket/Afbeelding2-4.jpg

ra ra hoe kan dit?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want hier begrijp ik niets van, ik heb alles na gelopen maar kom er maar niet achter.

Alvast bedankt.

gr Daysan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

De melding die je krijgt lijkt me redelijk duidelijk, hij kan het bestand niet vinden wat op een harde schijf of cd zou moeten bevinden, doe eens een nieuwe install van de screensaver en kijk of ie het dan wel doet.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:30
Welkom op GoT,

Het lijkt erop dat de screensaver wil zoeken naar een afbeelding of een filmpje op een locatie die op jouw pc niet beschikbaar is.
Op welke computer is de screensaver gemaakt?

Ik heb even voor je gezocht met google, wat als 2e hit opleverde dat het voorkomt bij screensavers die foto's haalt uit een map waar teveel foto's instaan. Dit is maar een gok, omdat ik niet weet wat die screensaver doet of laat zien(een aquarium met foto's als achtergrond of iets dergelijks?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoy

Bedankt voor het antwoord.
Ik heb de sreensaver in windows op de c schijf geplaatst.
zo heb ik het bij miin man, en vroeger ook op de oude pc gedaan.
bij hem werkt het perfect en bij mij niet, dat vind ik zo raar.

gr Daysan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog even iets anders.
Ik hoef de sreensaver niet te installeren, die kan je gewoon kopie en dan plakken in windows.

En dit heb ik nu al meerdere keren opnieuw gedaan.
Ik denk eerder dat ik iets mis bij de instalatie van pc.
Of zit ik hier fout?

Ik geef jullie hier een sreensaver die ik zelf maak.
dan kunnen jullie het eens bekijken op jullie pc.

http://www.4shared.com/ac...4b6f9e/nacht_romance.html

Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat
Deze is met geluid, maar ik maak er ook zonder geluid

gr Daysan

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:30
Hm deze werkt bij mij gewoon zonder problemen...
Het lijkt mij stug dat het aan de installatie van windows ligt, gaat hetzelfde fout zodra je wel op installeren drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
misschien de registry een keer doorzoeken naar die string. Zal toch ergens vandaan komen (niet te zien of je screensaver de registry gebruikt: je linkje is een andere screensaver).

edit: nog even procmon gedraaid, en misschien moet je het toch in je eigen code zoeken, die trouwens ook flink geoptimaliseerd kan worden. Het aantal aangeroepen bestanden is schrikbarend. Is ook te merken aan de nodige processorkracht. Leuk voor je stroomrekening ;)

[ Voor 43% gewijzigd door _H_G_ op 05-01-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Screensaver problemen passen beter in het betreffende OS; vandaar dat ik je topic even verplaats :)

sreensaver werkt niet > [Vista] Screensaver geeft error 'Geen schijf'? *
CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1