[Win7] UAC verhinderdtdtdtdtd mij programma's te installeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik heb een probleem met mijn windows 7.
Indien ik sommige programma's wil installeren krijg ik zo een UAC-melding (zwarte achtergrond scherm)
er komt echter geen venster tevoorschijn, om de melding te accepteren en het programma te installeren.

heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?
Mvg
Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schakel UAC tijdelijk uit :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat gaat niet aangezien ik een UAC-melding dan krijg die ik moet accepteren, dit gaat echter niet om dat, dan dat verdomde venster maar niet tevoorschijn komt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Kan je de service niet uitzetten? start -> uitvoeren -> services.msc en zoek op iets van UAC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gebruik je een legale (retail)versie of een aangepaste/getweakte versie die ergens vandaan geplukt is?

Eventueel kan je trouwens ook nog de veilige modus proberen, wellicht werkt dat beter :)

[ Voor 31% gewijzigd door spone op 03-01-2010 23:53 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Ik heb het ook wel eens gehad dat hij niet naar de voorgrond kwam via alt-tab kwam ik er dan wel altijd. Nu weet ik niet of die bij jou niet start of dat hij niet op de voorgrond komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

thijszor schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:52:
Kan je de service niet uitzetten? start -> uitvoeren -> services.msc en zoek op iets van UAC?
Hij is niet in een service te vinden (iig in W7 PRO (OEM)). Deze pagina van my digital life.info legt uit hoe je UAC kan uitschakelen.

Al denk ik eerder, dat Koen199 bedoeld, dat hij het venster niet ziet, waar je op toestaan kan klikken bij dat UAC gebeuren, omdat dat venstertje niet verschijnt. De zwarte (semi transparante) overlay verschijnt dan wel.

Wat je dan ook eventueel kan proberen is rechtermuisknop op het bestand en dan kiezen 'Uitvoeren als administrator' / 'Run as administrator'.

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 04-01-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@GJtje als admin runnen verhelpt het probleem spijtig genoeg niet.

Ik heb UAC wel volledig kunnen uitschakelen door de computer in veilige modus op te starten. Met dank aan spone dus ! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:09:
@GJtje als admin runnen verhelpt het probleem spijtig genoeg niet.

Ik heb UAC wel volledig kunnen uitschakelen door de computer in veilige modus op te starten. Met dank aan spone dus ! ;-)
Afgezien van het feit dat je UAC eigenlijk niet wilt uitschakelen had je natuurlijk zelf ook even kunnen Googlen. UAC is ook gewoon uit te schakelen zonder in veilige modus op te starten overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:52
Waarschijnlijk werkt het nu weer goed als je UAC inschakelt. Heb het ook al een keer gehad, UAC uit, herstart UAC aan en het werkt weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:57

Umbrah

The Incredible MapMan

Waarschijnlijk draai je IETS op je computer extra wat focus steelt van het UAC venster, dit komt voor (iMon software op m'n HTPC deed het, bijvoorbeeld). Soms kun je het UAC venster openen door het te selecteren in de taakbalk, soms moet je alt-tab of winkey-tab gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 09:54

mace

Sapere Aude

TheVMaster schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:22:
[...]
UAC is ook gewoon uit te schakelen zonder in veilige modus op te starten overigens...
Dat heeft hij geprobeerd, maar kreeg hij natuurlijk een UAC melding om UAC uit te schakelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13
alt+j is "ja" klikken in UAC.

No production networks were harmed during this posting

Pagina: 1