Vandaag eigenlijk voor het eerst serieus met mijn camera op pad geweest. Met de sneeuw die vandaag en gisteren gevallen is, was dat een mooi excuus om eens de deur uit te gaan. Met deze sneeuw kon ik mooi mijn camera, een Nikon D70 (lens: 28-80mm), eens gaan uittesten als beginnend fotograaf. Momenteel heb ik nog een vrij eenvoudige lens, volgens mij??, maar dat mag de pret zeker niet drukken. De locatie die ik gekozen heb, is een stukje bos op zo'n 15km afstand aan de rand van het Hollands Diep bij Moerdijk. De foto's hebben al een bewerking, meestal wat kleur/contrast optimalisatie, in Photoshop gehad.
Hier het resultaat:
# 1:

groot
# 2:

groot
# 3:

groot
# 4:

groot
# 5:

groot
# 6:

groot
# 7:

groot
# 8:

groot
# 9:

groot
# 10:

groot
# 11:

groot
# 12 (Bonus foto, aangezien deze beter is dan ik had verwacht):

groot
Als beginnend fotograaf ben ik natuurlijk trots op het resultaat, maar feedback op mijn foto's van de kenners hier is natuurlijk welkom. Als er dingen zijn die ik beter kan doen ik het vervolg, dan wil ik dat graag weten/leren.
Hier het resultaat:
# 1:

groot
# 2:

groot
# 3:

groot
# 4:

groot
# 5:

groot
# 6:

groot
# 7:

groot
# 8:

groot
# 9:

groot
# 10:

groot
# 11:

groot
# 12 (Bonus foto, aangezien deze beter is dan ik had verwacht):

groot
Als beginnend fotograaf ben ik natuurlijk trots op het resultaat, maar feedback op mijn foto's van de kenners hier is natuurlijk welkom. Als er dingen zijn die ik beter kan doen ik het vervolg, dan wil ik dat graag weten/leren.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh