Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cosmos S + Core i7 920, goede aanraders CPU fan?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-11 14:37
Hallo, ik heb al meer dan een jaar mijn oog op een cosmos s case voor een nieuwe pc die ik binnenkort wil gaan bouwen, dus ik ging vandaag al even een beetje een plan maken met wat ik ongeveer erin wil doen:

ik wil een core i7 920 met Noctua NH-D14 cpu cooler, nu zag ik alleen dat die 160mm hoog is en de cosmos s maar tot 145 kan icm de 200mm sidefan die erin zit.

Heb een beetje gezocht maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden, alleen socket 775 vragen zag ik, niet core i7 dus.

Heeft iemand hier een cosmos s met i7 erin, en zoja, welke air cooling raad je aan?

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En welke koelers heb je zelf al gevonden? Neem eens een kijkje in de verschillende reviews voor ervaringen en kijk wat je zelf kunt vinden.
http://twk.rs/c7E.1f Hier alvast wat reviews van de frontpage over verschillende s1366 koelers.

Dit topic ga ik in elk geval sluiten, omdat we verwachten dat je zelf op zoek kan gaan naar reviews en dergelijke. Daarbij hoort dit topic in Cooling en niet in Overige Hardware.

Dit topic is gesloten.