Toon posts:

Basgitaar koptelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 436 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel nu al geruime tijd basgitaar alleen mijn ouders en buren vinden dit steeds vaker een minder goed idee. Ik heb vaak nogal de neiging het volume iets te hard open te zetten. Dus ik ben opzoek naar een goede koptelefoon. Ik maak op het moment gebruik van de Sennheiser HD201 opzich helemaal niets mis mee totdat ik basgitaar ga spelen. Dat kan deze koptelefoon gewoon niet aan. Dus ik zoek nu een koptelefoon die dit wel aan kan.

Mijn budget is 80 euro. En voor dat geld is best een hoop te vinden maar welke koptelefoons hebben nou goed laag? Ik kan moeilijk de winkel instappen met mijn basgitaar. Het moet kwalitatief gewoon een goede koptelefoon zijn. Het hoeft geen superieur geluid te zijn en 5.1 voor een beetje muziek en basgitaar is niet nodig daarvoor heb ik speakers staan.

Dus wie heeft hier ervaring mee waar ik op moet letten of wat goede modellen zijn?

Ja ik heb al op google gekeken en op de laagste frequentie van de koptelefoons maar hier wordt ik ook niet veel wijzer van want een hoop koptelefoons kunnen wel laag maar niet hard.

En nu ik toch bezig ben wat is het verschil tussen open of gesloten koptelefoons?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2010 22:11 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:40

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:09:
Ik kan moeilijk de winkel instappen met mijn basgitaar.
Dan is mijn tip: ga naar een muziekwinkel als feedback, desnoods idd mét gitaar.

Want op deze manier (ik heb 80 euro, zeg me wat ik moet kopen en beantwoord ook nog even mijn google vraag) kan je topic niet openblijven.

succes met je keuze! :)

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.